آشنایی شهربازی سان وی لاگون مالزی

به گزارش آناسی، بازی برای بچه ها حیاتی است و اگر در سفرتان حواستان به شادی و هیجان بچه ها نباشد حسابی از شما دلخور خواهند شد، اما نگران نباشید مالزی بهترین مقصد برای بچه هاست و کلی شهربازی و پارک تفریحی برای کودکان در این کشور وجود دارد، شهربازی سان وی لاگون مالزی یکی از بهترین ها در کوالالامپور است و کلی بازی و هیجان در انتظار کودکان شماست و البته خیالتان راحت باشد برای سرگرمی شما هم در پارک تفریحاتی وجود دارد.

آشنایی شهربازی سان وی لاگون مالزی

مالزی از کشورهای پرطرفدار ایرانی هاست و چون آب و هوای استوایی دارد یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای گذراندن پاییز و زمستان است. طبیعت سرسبز آن و جاذبه های گردشگری فراوانش باعث شده که تور مالزی برای گردشگران محبوب باشد. می خواهیم یکی از شهربازی های تور کوالالامپور را به شما معرفی کنید تا ببینید این شهربازی چقدر تفریحات شاد و سرگرم کننده ای را پیش روی شما قرار می دهد.

در این شهربازی یکی از بزرگ ترین پارک های آبی مالزی ساخته شده که در آن تفریحات و بازی های آبی مثل موج سواری و بادی بوردینگ انجام می شود که شور و نشاطی وصف نشدنی دارد، هیجان انگیزتر اینکه یکی از بزرگ ترین سرسره های آبی جهان را می توانید در این پارک ببینید و فقط یک لحظه تصور کنید پایین آمدن از روی این سرسره بزرگ چه هیجانی دارد. در این پارک در کنار پارک آبی می توانید به تماشای حیوانات زیبا و دوست داشتنی هم بنشینید بعد از اینکه حیوانات را دیدید به روی پل معلق این پارک بروید که طولانی ترین پل معلق مالزی است این شهربازی آنقدر برای گردشگران جذاب است که سالانه بیش از 2 میلیون نفر به این پارک می آیند.

معرفی شهربازی سان وی لاگون مالزی

پارک سان وی لاگون که تا شهر کوالالامپور 15 کیلومتر فاصله دارد 35 هکتار مساحت دارد و در سال 1992 افتتاح شده است. این پارک پر از تفریحات آبی و غیر آبی است و اگر به این پارک بروید می بینید که از بخش های مختلفی مثل نیکلدیون لاست لاگون، پارک آبی، شهربازی، باغ وحش، پارک هیجان و پارک وحشت تشکیل شده است. اگر به کوالالامپور رفتید و حوصله تان سر رفت سریع خودتان را به این پارک برسانید و غرق در شور و هیجان شوید فاصله نزدیک این پارک به مرکز شهر هم باعث می شود بتوانید راحت تر خود را به اینجا برسانید. حالا می خواهیم تک تک بخش های این پارک رابه شما معرفی کنیم تا ببینید با چه پارک هیجان انگیزی طرف هستید.

نیکلودین لاست لاگون مالزی

نیکلودین بخشی از پارک است که با شخصیت های کارتونی ساخته شده و پر از درخت و فضای سبز است و بخش های مختلفی مثل پارک آبی باب اسفنجی، سقوط آزاد در مانسون 360، سرسره خشم جنگل، سرسره کوبارانگو، بازی شالاپ شولوپ، سرسره های باستانی، دره کرگدن، پلکان عجایب، کمپ جست و جو گران و مسیر کاوشگران دارد.

پارک هیجان سان وی لاگون

اگر عاشق کارهای ماجراجویانه مثل بانجی جامپبنگ، کارتیک و چهار چرخ، پینت بال، قایق سواری و … هستید هم به پارک هیجان این پارک بیایید.

پارک وحشت سان وی لاگون

اگر فیلم ترسناک دوست دارید این قسمت پارک مخصوص شماست در این قسمت گردشی در بخش های ترسناک دارید و به داخل ساختمان های شوم می روید.

پارک آبی سان وی لاگون

بیشتر محبوبیت این پارک به دلیل پارک آبی مفرح آن است با نگاه به این پارک آبی یاد جنگل های استوایی آفریقای جنوبی می افتید این پارک سه سرسره اصلی دارد که حتما باید هیجان آن را تجربه کنید، یک ساحل مواج هم دارد که یا می توانید در زیر آفتاب ساحل آن بنشینید و یا ورزش های والیبال ساحلی و یا موج سواری را انجام دهید.

شهربازی سان وی لاگون

اگر به بازی های آبی علاقه ای نداشتید شهربازی گزینه ای خوب برای تفریح شماست.

باغ وحش سان وی لاگون

این باغ وحش 150 گونه حیوان مختلف دارد که تجربه رویارویی با حیوانات را به شما می دهد، در سرزمین ببر آن یک جفت ببر سفید و نادر را از نزدیک می بینید، در بخش شیرهای سفید هم نخستین زوج سفید شهر را خواهید دید، این شیرها بومی آفریقا هستند. در بخش رویارویی با حیات وحش از نزدیک پرندگان و حیوانات را لمس می کنید.

انتشار: 22 اردیبهشت 1397 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1

به "آشنایی شهربازی سان وی لاگون مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی شهربازی سان وی لاگون مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید