آخرین شرایط دریافت&zwnjکنندگان یارانه یاری معیشتی جدید اعلام شد

به گزارش آناسی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت رفاه درباره آخرین شرایط دریافت کنندگان یارانه یاری معیشتی جدید شرح داد.

آخرین شرایط دریافت&zwnjکنندگان یارانه یاری معیشتی جدید اعلام شد

به گزارش تسنیم، حامد شمس با اشاره به اینکه 4 میلیون و 600 هزار نفر در مرحله اول برای دریافت وام یک میلیون تومانی کرونایی شناسایی شده اند و لیست آن ها به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است، اظهار کرد: بانک مرکزی نیز پس از لیست ارسال شده اقدام به واریز مبلغ اشاره شده به حساب این افراد نموده است.

وی اضافه کرد: همچنین در مرحله بعدی نیز یک میلیون و 600 هزار نفر برای دریافت وام یک میلیون تومانی شناسایی خواهند شد و به سازمان برنامه و بودجه برای واریز مبلغ ارسال خواهد شد که به زودی لیست این افراد تعیین و ارسال خواهد شد.

شمس همچنین درباره واریز مبلغ 100 هزار تومان یاری معیشتی به حساب 11 میلیون سرپرست خانوار گفت: این افراد شامل 29 میلیون و 700 هزار نفر خواهند بود که بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا قرار است 4 ماه و تا خاتمه سال مبلغ 100 هزار تومان هر ماه برای هر یک از اعضای خانوار خود دریافت نمایند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت رفاه ادامه داد: در زمان حاضر مراحل آخر شناسایی این افراد در حال اجرا است و به زودی لیست نهایی برای سازمان برنامه و بودجه ارسال می گردد و در نهایت مبلغ 100 هزار تومان به حساب آن ها واریز خواهد شد.

وی یادآور شد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا این افراد در آذر، دی، بهمن و اسفند هر ماه به تعداد اعضای خانوار خود مبلغ 100 هزار تومان دریافت خواهند کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1475

به "آخرین شرایط دریافت&zwnjکنندگان یارانه یاری معیشتی جدید اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط دریافت&zwnjکنندگان یارانه یاری معیشتی جدید اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید