آستون ویلا 1 - 2 لیورپول؛ بازگشت بزرگ مرسی سایدی ها

به گزارش آناسی، لیورپول در خانه آستون ویلا در دقایق پایانی به پیروزی 1-2 دست یافت.

آستون ویلا 1 - 2 لیورپول؛ بازگشت بزرگ مرسی سایدی ها

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مرسی سایدی ها در شبی که نمایش چندان خوبی ارائه ندادند، با گل های لحظات پایانی اندی رابرتسون و سادیو مانه، شکست مقابل آستون ویلا را به پیروزی تبدیل کردند تا علیرغم رجحان سیتی مقابل حریفش، اختلاف آنها با تیم دوم همچنان همان شش امتیاز باشد.

آستون ویلا بر خلاف انتظار بازی را بهتر شروع کرد و در همان دقیقه یک می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه القاضی تحت پرس شدید لوورن در اختیار آلیسون بکر نهاده شد.

در دقیقه 15 اولین فرصت لیورپول با ارسال جوردن هندرسون ایجاد شد، اما ضربه سر سادیو مانه با اختلاف کمی از بالای دروازه آستون ویلا به بیرون رفت.

سه دقیقه بعد و روی پاس زیبای فن دایک، محمد صلاح می توانست گل اول لیورپول را به ثمر برساند، اما ضربه او با عکس العمل هیتن روبرو شد.

اما در دقیقه 21 آستون ویلا به گل رسید. روی ارسال یک ضربه ایستگاهی از سمت چپ توسط مک گین، ترزگه پیروز شد با ضربه ای زمینی دروازه لیورپول را باز کند.

در ادامه و روی پاس مانه، روبرتو فیرمینو پیروز شد گل تساوی را به ثمر برساند، اما VAR این گل را به صورت میلیمتری آفساید خاطرنشان کرد.

در ادامه اگر چه لیورپول صاحب توپ و میدان بود، اما دفاع منسجم آستون ویلا اجازه خلق موقعیت چندانی را به مرسی سایدی ها نمی داد. در اواخر نیمه اول و روی پاس خوب سادیو مانه، محمد صلاح در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد، اما ضربه او از بالای دروازه حریف به بیرون رفت تا نیمه نخست با رجحان 0-1 آستون ویلا به اتمام برسد.

در همان ابتدای نیمه دوم و روی ارسال خوب مانه از سمت چپ، فیرمینو صاحب بخت خوبی برای گلزنی شد، اما شوت او از بالای دروازه ویلا راهی بیرون زمین شد.

در دقیقه 58 و روی ارسال آرنولد، لیورپول تا آستانه زدن گل تساوی نیز پیش رفت، اما ضربه سر سادیو مانه با عکس العمل زیبای تام هیتن همراه شد. دقایقی بعد انور القاضی می توانست رجحان آستون ویلا را دو برابر کند، اما ویرژیل فن دایک مقابل ضربه او به خوبی ایستادگی کرد.

در دقیقه 74 و روی حرکت تماشایی فیرمینو، لیورپول فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه آدام لالانا از بالای دروازه آستون ویلا به بیرون رفت.

در دقیقه 80 آستون ویلا فاصله ای تا زدن گل دوم نداشت، اما ضربه ترزگه در موقعیتی خوب از بالای دروازه آلیسون به بیرون رفت.

اما در دقیقه 87 لیورپول به گل تساوی دست یافت. روی ارسال سادیو مانه، اندی رابرتسون پیروز شد با یک ضربه سر محکم در گوشه محوطه گل اول را وارد دروازه ویلا کند.

الیورپول در دقیقه 94 نیز پیروز شد به گل دوم دست یابد. روی ارسال کرنر این بار سادیو مانه با یک ضربه سر دقیق پیروز به گلزنی شد تا لیورپول در دیداری سخت 1-2 استون ویلا را مغلوب کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 517

به "آستون ویلا 1 - 2 لیورپول؛ بازگشت بزرگ مرسی سایدی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آستون ویلا 1 - 2 لیورپول؛ بازگشت بزرگ مرسی سایدی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید