شروع آزمایشی آزمایش بالینی بر روی یک واکسن نوترکیب در چین

به گزارش آناسی، خبرنگاران: سینوفارم غول داروسازی چین، انجام آزمایش بالینی مربوط به فاز اول و دوم واکسن نوترکیب جدید خود علیه بیماری کووید-19 را شروع کرد.

شروع آزمایشی آزمایش بالینی بر روی یک واکسن نوترکیب در چین

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش به نقل از ایرنا از گلوبال تایمز، مجوز تحقیقات بالینی این واکسن نوترکیب ضد کرونا که توسط گروه بیوتکنولوژی ملی چین به عنوان یکی از زیرمجموعه های بخش علوم زیستی سینوفارم فراوری شده است 20 فروردین ماه امسال از اداره ملی فراوریات دارویی چین اخذ شد.

واکسن نوترکیب سینوفارم، سومین واکسن منتخب ضد کرونای فراوری شده توسط گروه بیوتکنولوژی ملی چین است که مجوز انجام آزمایش های انسانی را می گیرد.

مقامات چین اعلام کردند این کشور در حال اجرا آزمایش های بالینی بر روی 18 واکسن کرونا است که 7 مورد آنها وارد آزمایش های مرحله سوم شده اند. از این میان سه واکسن سینواک، سینوفارم و کانسینو هم در چین مجوز تزریق گرفته اند.

سینوفارم اولین واکسن چین بود که اواخر سال 2020 مجوز استفاده اضطراری دریافت کرد.

پیش از این، سخنگوی کمیسیون ملی بهداشت چین اعلام نموده بود تا اول اردیبهشت امسال بیش از 200 میلیون دوز واکسن کرونا در سراسر کشور تزریق شده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1722

به "شروع آزمایشی آزمایش بالینی بر روی یک واکسن نوترکیب در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع آزمایشی آزمایش بالینی بر روی یک واکسن نوترکیب در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید