شروع بیست وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

به گزارش آناسی، ببیست وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران شروع به کار کرد.

شروع بیست وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه نفت سال جاری که به دلیل شیوع بیماری کرونا در تاریخ معمول هر ساله (اردیبهشت ماه) برگزار نشد، صبح امروز (آدینه، سوم بهمن ماه) و از دقایقی پیش با حضور وزیر نفت و مدیران ارشد صنعت نفت، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفیران کشورهای خارجی در تهران و دیگر مسئولان، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.

بر اساس اعلام مدیر نمایشگاه، این رویداد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می گردد و افزون بر پروتکل های مصوب نمایشگاه و ستاد کرونا شامل استفاده مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان از بسته بهداشتی حاوی ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در ورودی و داخل سالن ها، عریض تر شدن راهروها و موارد مربوط به غرفه سازی و... که در نمایشگاه های کنونی رعایت می گردد، وزارت نفت نیز پروتکل های سختگیرانه ای برای حفظ سلامتی مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان در نظر گرفته است؛ از جمله آنکه بازدید از نمایشگاه تنها بر اساس ارائه کارت دعوت امکان پذیر است.

بیست وپنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی هر روزه از ساعت 9 تا 17 دایر است و ششم بهمن ماه به کار خود سرانجام می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1560

به "شروع بیست وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع بیست وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید