آمریکا دو شهروند روسیه را به بهانه دخالت در انتخابات تحریم کرد

به گزارش آناسی، دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا امروز دوشنبه دو شهروند روسیه را به اتهام دخالت در انتخابات آمریکا در فهرست تحریم ها قرار داد.

آمریکا دو شهروند روسیه را به بهانه دخالت در انتخابات تحریم کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا امروز دوشنبه دو شهروند روسیه را به اتهام دخالت در انتخابات آمریکا در فهرست تحریم ها قرار داد.

وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه روز دوشنبه خود این دو شهروند به نام های دنیس ایگوروویچ و ایگور ولادیمیروویچ را به کوشش برای دخالت در انتخابات میان دوره ای کنگره در سال 2018 متهم نموده است.

خزانه داری آمریکا علی رغم این اذعان نموده که عاملان خارجی نتوانسته اند در این انتخابات، زیرساخت ها را به گونه ای تغییر دهند که مانع رأی گیری، تغییر در تعداد آرا یا اخلال در روند شمارش آرا گردد.

خزانه داری آمریکا همچنین اعلام نموده هواپیماهای خصوصی، قایق و شرکت های مرتبط با یکی دیگر از شهروندان روسیه را که از قبل به دخالت در انتخابات آمریکا متهم شده هم در فهرست تحریم ها قرار داده است.

استیون منوشین، وزیر خزانه داری آمریکا در بیانیه ای گفت: انتخابات آزاد و منصفانه سنگ بنای دموکراسی آمریکا هستند و ما از اختیارات خود علیه کسانی که قصد تضعیف فرایندهای ما را دارند استفاده خواهیم کرد.

بعد از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، نهادهای اطلاعاتی این کشور روسیه را به دخالت در این انتخابات متهم کردند. مسکو این اتهامات را رد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 506

به "آمریکا دو شهروند روسیه را به بهانه دخالت در انتخابات تحریم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا دو شهروند روسیه را به بهانه دخالت در انتخابات تحریم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید