ابتلای تعدادی از اتباع هندی در یزد به کرونا

به گزارش آناسی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: ابتلای تعدادی از کارگران هندی و ایرانی در یکی از واحد های صنعتی اشکذر صحیح است، اما کارخانه تعطیل نشده است.

ابتلای تعدادی از اتباع هندی در یزد به کرونا

به گزارش ایسنا، دکتر ابراهیم سلمانی گفت: از 775 نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در شبانه روز گذشته، بر اساس معیار های قطعی تشخیصی 288 بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند.

وی با اشاره به شناسایی 288 مبتلای جدید اضافه نمود: از این تعداد، 61 نفر در بیمارستان های استان بستری و 227 نفر در منزل دوره نقاهت خود را طی می کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد اظهار کرد: در شبانه روز گذشته، پنج بیمار مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند.

دکتر سلمانی با اعلام این که جواب آزمایشات نوع ویروس کرونای تعدادی از اتباع هندی که تست آن ها طی روز های گذشته مثبت بوده هنوز اعلام نشده است، تشریح کرد: تعدادی از اتباع هندی شاغل در یکی از واحد های صنعتی شهرستان اشکذر، بعد از مشاهده علائم مشکوک با هماهنگی های لازم از این افراد آزمایشات اولیه بعمل آمد که جواب تست آن ها مثبت اعلام شد و نمونه این آزمایشات برای مشخص شدن نوع ویروس کرونای آن ها به آزمایشگاه های معتمد در تهران ارسال شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: در حال حاضر این کارخانه تعطیل نشده و برنامه ای هم برای تعطیلی آن وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 563 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 102 نفر در بخش مراقبت های ویژه خدمات دریافت می کنند.

سلمانی با اشاره به این که امن ترین مکان خانه شخصی است، از همشهریان خواست از رفت و آمد های های برون و درون شهری و برگزاری مراسم های عزا و عروسی و دورهمی های خانوادگی جدا خودداری کنند.

منبع: فرارو
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1741

به "ابتلای تعدادی از اتباع هندی در یزد به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای تعدادی از اتباع هندی در یزد به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید