اجرای پروتکل های بهداشتی در فصل برداشت محصول

به گزارش آناسی، خبرنگاران/گلستان استاندار گلستان گفت: جهاد کشاورزی استان مکلف شد پروتکل های بهداشتی که دانشگاه علوم پزشکی در بخش کشاورزی مشخص می کند را به کار بگیرد تا کشاورزان در فصل برداشت محصول دچار مشکل نشوند.

اجرای پروتکل های بهداشتی در فصل برداشت محصول

هادی حق شناس عصر امروز در حاشیه جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس کرونا گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدای جلسه امروز که با حضور ویدیو کنفرانسی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان وزیر تعیین ستاد مبارزه با کرونا در گلستان برگزار گشت، مسائل و مسائل مربوط به بیمه بیکاری کارگران و نیاز دانشگاه علوم پزشکی در زمینه لوازم حفاظت شخصی مطرح و مقرر شد دکتر شریعتمداری آنها را پیگیری کند.

وی در ادامه با اشاره به جلسه صبح امروز ستاد ملی مقابله با کرونا، افزود: بر اساس مصوبات این ستاد، طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 22 فروردین ماه به شکل فعلی ادامه خواهد داشت. از 23 فروردین ماه به بعد این طرح همچنان برای مشاغل پر ریسک ادامه خواهد داشت اما محدودیت برای سایر مشاغل برداشته خواهد شد.

استاندار گلستان بیان نمود: از شنبه 23 فروردین دیگر تردد خودروها در داخل استان کنترل نمی شود و تنها تردد بین استانی کنترل خواهد شد.

حق شناس گفت: از ابتدای امسال یک سوم کارکنان ادارات سر کار حاضر می شدند اما از 23 فروردین به بعد دو سوم کارکنان در محل کار حاضر خواهند شد و یک سوم سر کار نمی فرایند.

وی از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست اولویت کسانی که در محل کار حاضر نمی شوند را بانوان و افراد با سنین بالا در نظر بگیرند.

استاندار گلستان بیان نمود: تمامی تفرجگاهها و پارک ها همچنان تعطیل خواهند بود.

حق شناس خاطرنشان کرد: هرگونه برپایی ایستگاه صلواتی در نیمه شعبان در استان ممنوع است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1021

به "اجرای پروتکل های بهداشتی در فصل برداشت محصول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای پروتکل های بهداشتی در فصل برداشت محصول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید