احتمال افزایش قربانیان سیل هند به بیش از هزار کشته

به گزارش آناسی، خبرنگاران: مقامات هند می گویند با توجه به شرایط و آمارهای موجود، احتمالا تعداد تلفات سیل و رانش زمین چند روز اخیر در منطقه هیمالیا به بیش از هزار نفر افزایش یابد.

احتمال افزایش قربانیان سیل هند به بیش از هزار کشته

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سی ان ان، مقامات هند در کوشش هستند تا جان هزاران نفر از مردم را که بر اثر سیل و رانش زمین ناشی از بارش سنگین باران در منطقه هیمالیا گرفتار شده اند، نجات دهند.

مقامات هند از احتمال افزایش تعداد قربانیان این حادثه به هزار نفر خبر می دهند.

در همین خصوص ویجی بهوگونا فرماندار ایالت اوتارخند گفته است، تا زمانی که منطقه آسیب زده کاملا جستجو نگردد و اجساد از زیر آوار و خرابی های ناشی از این سیل بیرون کشیده نگردد، درباره تعداد دقیق قربانیان نمی گردد، اظهار نظر کرد.

وی در ادامه اضافه کرد: بدیهی است که تعداد کشته شدگان بسیار بالاتر از 550 نفر است ... و با توجه به شرایط و آمارهای موجود، می تواند به 1000 نفر افزایش یابد.

پیش از این مقامات هند تعداد تلفات سیل و رانش زمین ناشی از بارش سنگین باران در ایالت اوتارخند را بیش از 550 کشته اعلام نموده بودند.

از زمان آغاز این سیل در حدود 70 هزار نفر این منطقه تخلیه شده اند.

سیل در ایالت اوتارخند تعداد زیادی خانه را کاملا ویران ساخته، جاده ها را مسدود نموده و در موارد متعدد منجر به رانش زمین شده است. ارتش هند نیز در بیانیه ای گفت که 56 پایگاه هوایی را به عملیات های نجات اختصاص داده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 659

به "احتمال افزایش قربانیان سیل هند به بیش از هزار کشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال افزایش قربانیان سیل هند به بیش از هزار کشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید