اعتراف داور بازی نهایی فصل 2016-2015 لیگ قهرمانان اروپا؛ گل راموس آفساید بود!

به گزارش آناسی، داور انگلیسی پس از چهار سال به اشتباه خودش اعتراف کرد.

اعتراف داور بازی نهایی فصل 2016-2015 لیگ قهرمانان اروپا؛ گل راموس آفساید بود!

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، مارک کلاتنبرگ، داور انگلیسی بازی نهایی فصل 2016-2015 لیگ قهرمانان بین رئال و اتلتیکومادرید به اشتباه خود علیه مردان دیه گو سیمئونه، اعتراف کرد.

در سرانجام این ملاقات، رئال مادرید توانست در ضربات پنالتی، تیم سیمئونه را شکست دهد و یازدهمین عنوان قهرمانی خود در اروپا را به دست آورد. یکی از تصمیمات جنجالی و بحث برانگیز کلاتنبرگ در این ملاقات، پذیرفتن گل اول رئال بود که توسط راموس به ثمر رسید. حالا پس از گذشت چهار سال از آن ملاقات، کلاتنبرگ معتقد است تصمیم اشتباهی را در خصوص آن گل اتخاذ کرد.

او در مصاحبه ای گفت: در آن فینال، رئال مادرید در نیمه اول یک - صفر پیش افتاد اما آن گل کمی در شرایط آفساید به ثمر رسید؛ چیزی که بین 2 نیمه فهمیدیم. صحنه سختی بود و یاری من نتوانست آن را به درستی تشخیص دهد. در اوایل نیمه دوم، په په روی تورس خطا کرد و من یک ضربه پنالتی به سود اتلتیکو مادرید اعلام کردم.

او در ادامه اضافه کرد: په په با خشم نزد من آمد و به زبان انگلیسی روان گفت: اصلا پنالتی نبود مارک من در پاسخش گفتم گل اول شما هم نباید صحیح اعلام می شد. این حرف من او را ساکت کرد. مردم شاید فکر نمایند این توجیه خوبی نباشد و این طرز فکر داوران نیست اما برای بازیکنان دلیل موجهی است. می دانستم با گفتن چنین جمله ای در آن موقعیت، او تصمیمم را قبول می کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1105

به "اعتراف داور بازی نهایی فصل 2016-2015 لیگ قهرمانان اروپا؛ گل راموس آفساید بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف داور بازی نهایی فصل 2016-2015 لیگ قهرمانان اروپا؛ گل راموس آفساید بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید