امضای 3 موافقتنامه مالی راهبردی بین ایران و عراق

به گزارش آناسی، به گزارش خبرنگاران، علی طیب نیا طی سخنانی درباره موافقت نامه های امضا شده اظهارداشت: این موافقت نامه ها شامل سه موافقت نامه اجتناب از اخذ مالیات مضاعف، همکاری های گمرکی و تشویق و حمایت از سرمایه گذاری متقابل است.

امضای 3 موافقتنامه مالی راهبردی بین ایران و عراق

جهت دریافت مشاوره خدمات موشن گرافیک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی سناریو تا ساخت تیزر و موشن گرافیک حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وزیر اقتصاد در ادامه با بیان اینکه هم اکنون حجم تجارت بین دو کشور با احتساب سایر همکاری ها مثل ترانزیت و گردشگری، سالانه به 12 میلیارد دلار می رسد، ابراز امیدواری کرد با امضای این تفاهم نامه ها، حجم مبادلات دو کشور به رقم بیش از 20 میلیارد دلار در سال افزایش یابد.

هوشیار زیباری وزیر دارایی عراق نیز طی سخنانی با تبریک به دولت و ملت ایران به خاطر موفقیت در مذاکرات هسته ای، توافق حاصله را معقول، مفید و به نفع ایران و منطقه ارزیابی کرد.

وزیر دارایی عراق ضمن آنالیز آخرین شرایط همکاری های مالی فیمابین، روابط دو کشور را رو به جلو توصیف و ابراز امیدواری کرد که این روابط، شاهد تقویت و گسترش روزافزون باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 823

به "امضای 3 موافقتنامه مالی راهبردی بین ایران و عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای 3 موافقتنامه مالی راهبردی بین ایران و عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید