امکان بازگشایی خوابگاه ها وجود ندارد، برگزاری امتحاناتمجازی خواهد بود

به گزارش آناسی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شریف از برگزاری مجازی امتحانات انتها ترم دانشجویان این دانشگاه اطلاع داد و گفت: امکان بازگشایی خوابگاه ها در زمان امتحانات وجود ندارد.

امکان بازگشایی خوابگاه ها وجود ندارد، برگزاری امتحاناتمجازی خواهد بود

به گزارش خبرنگاران، دکتر رشتچیان ضمن بیان این مطلب به تشریح نحوه برگزاری امتحانات در نیم سال دوم تحصیلی دانشگاه شریف پرداخت و گفت: دانشجویان در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در این ترم به صورت غیر حضوری امتحان خواهند داد.

وی اضافه کرد: علاوه بر برگزاری امتحانات به صورت مجازی، تا اطلاع ثانوی دفاع از خاتمه نامه ها نیز به صورت غیرحضوری برگزار می گردد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شریف خاطر نشان کرد: تا به امروز تعداد زیادی از آزمایشگاه ها و دروس کارگاهی به صورت ترکیبی غیرحضوری و حضوری برگزار می شد که این روال همچنان به صورت ترکیبی ادامه خواهد داشت.

دکتر رشتچیان در مورد شرایط بازگشایی خوابگاه ها در ایام امتحانات گفت: امکان بازگشایی خوابگاه های دانشجویی در زمان امتحانات وجود ندارد.

معاون آموزشی دانشگاه شریف در خاتمه اضافه کرد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انجام پروژه های تحقیقاتی، با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند در دانشگاه حضور یابند.

وی گفت:در واقع با توجه به عدم امکان بازگشایی خوابگاه های دانشجویی درزمان برگزاری امتحانات (مبتنی بر پایش شرایط فعلی گسترش بیماری، پیش بینی های موجود و توزیع استانی دانشجویان مقیم خوابگاه) و مسائل رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در صورت تجمع دانشجویان و ادامه بحران ناشی از این بیماری تا آینده نزدیک، ستاد پیشگیری از بیماری کرونای دانشگاه تصمیم گرفت امتحانات خاتمه نیم سال دروس نظری در نیم امسال در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت غیر حضوری برگزارخواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1152

به "امکان بازگشایی خوابگاه ها وجود ندارد، برگزاری امتحاناتمجازی خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان بازگشایی خوابگاه ها وجود ندارد، برگزاری امتحاناتمجازی خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید