امین قاسمی نژاد: راضی نیستیم لیگ تمام گردد

به گزارش آناسی، سمیرا شیرمردی، بازیکنان تیم شهرخودرو هم مثل دیگر تیم ها تمرینات خود را به صورت جداگانه و انفرادی پیش می برند و منتظر اعلام برنامه جدید لیگ برتر هستند. ظاهراً شهرخودرویی ها امید زیادی به ادامه لیگ دارند و برای بازگشت به زمین مسابقات لحظه شماری می نمایند. آنها انگیزه خاصی برای کسب سهمیه آسیایی دارند و رتبه پنجم را قبول ندارند. به همین دلیل بازیکنان شهرخودرو با کوشش بیشتری تمرینات را دنبال می نمایند تا اگر لیگ آغاز شد مسئله ای نداشته باشند. امین قاسمی نژاد مهاجم گل زن و گل ساز تیم شهرخودرو که سال 98 را سال متفاوت برای تیمش می داند، از اینکه شنیده ممکن است رقابت ها ادامه پیدا نکند، ناراحت است و می گوید هدف تیمش رسیدن به سهمیه آسیایی است. قاسمی نژاد در رابطه با تمرینات شهرخودرو، سریال پایتخت، آسیب دیدگی اکبر صادقی کاپیتان تیم و... صحبت های جالبی دارد.

امین قاسمی نژاد: راضی نیستیم لیگ تمام گردد

-

برنامه تمرینات شهرخودرو چطور است؟ طبق برنامه کادرفنی کار را پیش می برید یا به صورت انفرادی؟

بله، کادرفنی برنامه تمرین داده و طبق آن به صورت جداگانه و در خانه هایمان تمرین می کنیم. برخی وقت ها هم من در فضاهای سبز خلوت می روم و آنجا تمرین می کنم.

یعنی بیرون از خانه تمرین می کنید؟!

بله، البته خیلی کم بیرون می روم. روستاهای شمال هم خلوت است که برخی وقت ها ترجیح می دهم بیرون تمرین کنم. البته با رعایت همه موازین بهداشتی. من فکر می کنم شرایط ما در اینجا بهتر از بقیه است که جایی ندارند بیرون بروند.

در تعطیلات نوروز تیم شهرتان یعنی نساجی بیشتر از هر تیمی توجه ها را به خود جلب کرد. به خاطر سریال پایتخت...

بله، من هیچ وقت در نساجی بازی نکردم اما تیم شهرم است و هوادار آن هستم. همه مازندران نساجی را دوست دارند و خیلی جالب شد که سریال پایتخت که در تعطیلات نوروز پخش می شد به این تیم هم پرداخت.

شاید سریال پایتخت باعث شد حداقل کمی از دلتنگی فوتبالی ها کم گردد.

مطمئناً همین طور است. برای آنهایی که ذوق و شوق فوتبال دارند خیلی خوب و جذاب بود.

به بحث قبلی برگردیم. تمرینات تیم به صورت هماهنگ و در یک ساعت خاص انجام می گردد؟

- نه، در یک ساعت خاص نیست اما همه باید تا 8 شب فیلم تمرینات را در گروه تیم بگذارند که کادرفنی روی آن نظارت کند.

فکر می کنید این تمرینات فایده ای هم دارد؟

تمرینات انفرادی مثل تیمی نمی گردد و فقط برای این است که آمادگی بدنی را حفظ کنیم و حداقل 50، 60 درصد آماده باشیم. الان که معلوم نیست لیگ چه زمانی ادامه پیدا می نماید اما اگر قرار بر ادامه مسابقات باشد، حتماً 2 هفته فرصت می دهند تا تمرینات گروهی و لازم برای رقابت ها انجام گردد.

ظاهراً اکبر صادقی کاپیتان تیم تان هم در همین تمرینات خانگی و انفرادی مصدوم شد که عجیب است.

بله، متأسفانه مچ پای اکبر آسیب دیده. نمی دانم چطور این رخ داد. شاید پایش به پایه میز یا مبل خورده اما یکسری تمرینات پرشی داریم که به هر حال سخت است و می تواند باعث آسیب دیدگی گردد.

-

و الان هم نمی تواند تمرینات را دنبال کند. خبر دارید تا چه زمانی نمی تواند تمرین کند؟

الان فکر می کنم هیچ کس نمی تواند در این مورد نظر بدهد چون فیزیوتراپی ها تعطیل است و نمی تواند کاری کند. الان فقط خود صادقی می تواند روی پایش کار کند و با مشورت با پزشک تیم، در کوشش برای بهبود آن باشد.

اما الان خبر می رسد محتمل است لیگ نوزدهم در همین جا تمام گردد.

امیدوارم هر چه خیر و صلاح است صورت بگیرد و این ویروس لعنتی زودتر از کشور برود و همه چیز به روال عادی برگردد. در واقع امیدوارم مشکل زودتر حل گردد تا لیگ ادامه پیدا کند.

اگر با همین نتایج و رده هایی که در جدول وجود دارد، لیگ را تمام نمایند، شهر خودرو از صندلیش راضی است؟

نه، اصلاً. ما راضی نیستیم. 8، 9 مسابقه دیگر باقی مانده و به دنبال سهمیه هستیم. هنوز سهمیه نگرفتیم و معلوم است که با این صندلی راضی نخواهیم بود.

یعنی واقعاً شهرخودرو با تغییراتی که داشت، همچنان به دنبال کسب سهمیه بود؟

بله، چرا نباشیم؟ ما تیم خوبی هستیم و شرایط داشت بهتر می شد که سهمیه را بگیریم. الان تعطیلی لیگ به ضرر تیم ما و فولاد خوزستان می گردد. اختلاف امتیازات زیاد نیست و اگر یک بازی را ببریم می توانیم حتی به رده دوم جدول برسیم.

کلاً سال 98 برایتان چطور بود؟

اوایل خیلی خوب بود و توانستیم آسیایی شویم. اما بعد بدشانسی آوردیم که مصدومیت من مهمترین آن بود. به خاطر این مصدومیت 5، 6 بازی را از دست دادم. در ادامه هم یکسری مسائل پیش آمد که به آن نتایجی که می خواستیم نتوانستیم برسیم. الان پنجم جدول هستیم که رتبه خوبی است و امیدوارم لیگ ادامه پیدا کند و باز هم آسیایی شویم.

برای سال 99 چه آرزویی داری؟

اول اینکه مردم دنیا سلامت باشند و زودتر این ویروس ریشه کن گردد. ان شاءالله سالی باشد پر از شادی و سلامتی و مسائل حل گردد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1020

به "امین قاسمی نژاد: راضی نیستیم لیگ تمام گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امین قاسمی نژاد: راضی نیستیم لیگ تمام گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید