بازدید دانش آموختگان طرح کیمیا از مرکز پردازش خبرنگاران

به گزارش آناسی، خبرنگاران روزهای 15، 21 و 22 اسفند 1397 میزبان دانش آموختگان طرح کیمیا بود. در مجموع این سه روز 100 نفر از دانش آموختگان کالج کیمیا در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف که در دوره های تخصصی اکوسیستم استارتاپی شرکت کرده اند، برای بازدید به مرکز پردازش کالای خبرنگاران آمدند.

بازدید دانش آموختگان طرح کیمیا از مرکز پردازش خبرنگاران

دانش آموختگان طرح کیمیا که پیش از این در دوره های آموزشی و کارآموزی کیمیا کالج شرکت کرده اند، در این بازدید با چشم اندازهای مدیریتی خبرنگاران و سازوکارهای واحد عملیات از نزدیک آشنا شدند. این بازدید با ارائه داده هایی در مورد اقتصاد دیجیتال و فراگیری آن در ایران و جهان، میزان استقبال از کسب وکارهای آنلاین، نحوه شکل گیری خبرنگاران و مسیری که تا امروز طی کرده، آغاز شد. در ادامه روند توسعه خبرنگاران در دوازده سال گذشته تشریح شد و بازدیدکنندگان با بخش های متنوع گروه خبرنگاران آشنا شدند. سپس بازدیدکنندگان از قسمت های مختلف مرکز پردازش خبرنگاران بازدید کردند. انبار ورودی کالاها (Inbound)، کارخانه محتوا (Content factory) و انبار خروجی (Outbound) بخش های مختلف این بازدید بود. در این بازدید، شرکت کنندگان با نحوه جاگذاری و مدیریت کالاها در قفسه های انبار، شیوه درج مشخصات فنی و استودیوهای عکاسی و فیلم برداری از کالاها، آماده سازی محتوا در کارخانه محتوا و در نهایت جایی که سفارشات پردازش، بسته بندی و آماده ارسال می شوند، آشنا شدند.

خبرنگاران امیدوار است در این بازدیدها بتواند تجربه های دوازده ساله خود را در اختیار افرادی که به تازگی وارد فضای کسب وکار شده اند، قرار دهد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 179

به "بازدید دانش آموختگان طرح کیمیا از مرکز پردازش خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید دانش آموختگان طرح کیمیا از مرکز پردازش خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید