بازنگری در نرخ سود بانکی، سپرده گذاری 22 میلیارد دلاری بانک مرکزی در چین

به گزارش آناسی، خبرنگاران: رئیس کل بانک مرکزی گفت: گزارش هایی را بانک مرکزی برای بازنگری در نرخ سود بانکی در دست تهیه دارد که پس از نهایی شدن در دستور کار قرار خواهد گرفت.

بازنگری در نرخ سود بانکی، سپرده گذاری 22 میلیارد دلاری بانک مرکزی در چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرنگاران، ولی الله سیف در حاشیه همایش تبیین سیاست های اقتصادی دولت برای خروج از رکود با اشاره به کاهش نرخ تورم گفت: متناسب با کاهش نرخ تورم در ساختار نرخ سود بانکی بازنگری خواهد شد. گزارش هایی را بانک مرکزی در دست تهیه دارد که پس از نهایی شدن در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در مورد سیاست های مسکنی دولت گفت: بانک مرکزی کاملا موافق با سیاست های پیشنهادی بخش مسکن است و در همین زمینه هماهنگی هایی بین وزارت راه و این بانک ایجاد شده تا هماهنگی های لازم برای طراحی ابزارهای جدید اقتصادی برای تجهیز منابع این بخش انجام گردد.

رئیس کل بانک مرکزی همچنین گفت: امیدواریم برنامه هایی که برای بخش مسکن اجرا می گردد بتواند تحرکی را در بازار عرضه و تقاضای مسکن ایجاد کند.

سیف در مورد سپرده گذاری 22 میلیارد دلاری بانک مرکزی در چین گفت: برای استفاده از منابع این سپرده گذاری باید مکانیزم های شفافی تهیه گردد تا امکان استفاده از این منابع به وسیله فاینانس برای پروژه های عمرانی و نیازهای کشور مهیا گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 544

به "بازنگری در نرخ سود بانکی، سپرده گذاری 22 میلیارد دلاری بانک مرکزی در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازنگری در نرخ سود بانکی، سپرده گذاری 22 میلیارد دلاری بانک مرکزی در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید