با پیشنهاد عربستان موافقت شد، جام جهانی هر 2 سال یک بار برگزار می شود؟

به گزارش آناسی، هرگونه تغییر بالقوه در نحوه اجرای سیستم موجود جام جهانی سال ها به طول خواهد انجامید، این در حالی است که فیفا تاریخی را برای مطالعه و بررسی پیشنهاد برگزاری هر سال یکبار جام جهانی، مشخص نکرده است.

با پیشنهاد عربستان موافقت شد، جام جهانی هر 2 سال یک بار برگزار می شود؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، هیئت مدیره فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) گفت که پیشنهاد برگزاری مسابقات جام جهانی هر 2 سال یکبار به جای هر 4 سال یکبار در هر 2 بخش مردان و زنان را مورد بررسی قرار خواهد داد. این پیشنهاد اخیرا در کنگره فیفا و از سوی فدراسیون فوتبال عربستان(SAFF) مطرح شد و قرار است توسط فیفا مورد بررسی و مطالعه قرار گیرد. اعضای کنگره فیفا با 166 رأی مثبت در مقابل 22 رأی مخالف از این پیشنهاد استقبال کردند.

مسابقات بعدی جام جهانی مردان در اواخر سال 2022 در کشور قطر برگزار می شود و 8 ماه پس از آن هم 2 کشور استرالیا و نیوزیلند (در سال 2023) پذیرای مسابقات جام جهانی بانوان خواهند بود. در صورت برگزاری مسابقات جام جهانی در هر 2 سال یکبار، این موضوع باعث ایجاد تغییراتی گسترده در هر 2 مسابقات باشگاهی و قاره ای خواهد شد، مانند مسابقات یورو و کوپا آمه ریکا. به نظر می رسد هرگونه تغییر بالقوه در نحوه اجرای سیستم موجود جام جهانی سال ها به طول خواهد انجامید، این در حالی است که فیفا تاریخی را برای مطالعه و بررسی این پیشنهاد مشخص نکرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1770

به "با پیشنهاد عربستان موافقت شد، جام جهانی هر 2 سال یک بار برگزار می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با پیشنهاد عربستان موافقت شد، جام جهانی هر 2 سال یک بار برگزار می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید