بهترین خرید رئال مادرید از زبان پرس

به گزارش آناسی، رئیس باشگاه رئال مادرید، ستاره سابق این تیم را بهتر از تمام بازیکنانی دانست که در دوره ریاست او به کهکشانی ها پیوستند.

بهترین خرید رئال مادرید از زبان پرس

با تور اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، فلورنتینو پرس اعتراف کرد که کریستیانو رونالدو بهترین بازیکنی بوده که او در دو دوره ریاستش در باشگاه رئال مادرید خریده است.

رونالدو سال 2009 در شروع دومین دوره ریاست پرس در رئال مادرید به این تیم پیوست و به این تیم برای کسب 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و 2 قهرمانی در لیگا و چند جام دیگر یاری کرد و خودش نیز در این تیم 4 بار برنده توپ طلا شد که این تنها بخشی از جوایز فردی بهترین گلزن تاریخ کهکشانی ها بود. با تمام افتخارات و تأثیرگذاری اش در رئال مادرید، رونالدو سال گذشته توانست نظر پرس را برای ترک سانتیاگو برنابئو جلب کند تا به یوونتوس ملحق گردد.

پرس که در دوره اول ریاستش در رئال مادرید ستارگانی مانند، زین الدین زیدان، لوئیز فیگو، دیوید بکام و رونالدو نازاریو را خرید، در گفت و گو با رادیو اوندا سرو، در خصوص رونالدو گفت: من تصور می کنم که رونالدو می خواست چالش های جدیدی را تجربه کند و او از فرصتی که برایش فراهم شد، استفاده کرد تا به دنبال آن چالش ها برود. کریستیانو یک الگوی کامل از یک بازیکن حرفه ای بود که هرگز برای ما دردسر درست نکرد. او بزرگترین بازیکنی بوده که من تا به حال خریده ام و رابطه ام با او نیز همواره عالی بود، هم به عنوان بازیکن هم به عنوان یک انسان. من و او از نظر اقتصادی هیچ مسئله ای نداشتیم.

پرس اضافه کرد: شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه رونالدو به خاطر پرونده اقتصادیاتی اش (ناراحتی از عدم حمایت باشگاه رئال مادرید پس از متهم شدن به کلاهبرداری اقتصادیاتی) تصمیم به ترک رئال گرفت اما این واقعیت ماجرا نبود. او می خواست تغییری به دوران بازیگری اش بدهد و قرارداد بهتری از نظر اقتصادی ببندد و به همین دلیل به یوونتوس رفت و دو طرف از این اتفاق راضی بودند.

رئال مادرید پس از رفتن رونالدو از تیمی که سه فصل متوالی قهرمان اروپا بود به تیمی تبدیل شد که در این فصل هیچ جامی نبرد. پرس در پاسخ به این سؤال که آیا ناکامی های این فصل رئال مادرید به رفتن رونالدو مرتبط است، تأکید کرد: پیدا کردن یک جانشین برای کریستیانو کار سختی است اما ما به هر حال بازیکنان خوبی مانند گرث بیل، مارکو آسنسیو، وینیسیوس و ... داشتیم، پس فکر نمی کنم که افت این فصل ما به خاطر رفتن رونالدو بوده باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 225

به "بهترین خرید رئال مادرید از زبان پرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین خرید رئال مادرید از زبان پرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید