بیانی: استقلال بد بازی می&zwnjکند و قواره قهرمانی ندارد، هواداران دیگر نمی&zwnjپذیرند از دست رفتن امتیازات را گردن داوری بیندازیم

به گزارش آناسی، پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از عملکرد شاگردان محمود فکری مقابل صنعت نفت آبادان گفت که این تیم، قواره قهرمانی ندارد.

بیانی: استقلال بد بازی می&zwnjکند و قواره قهرمانی ندارد، هواداران دیگر نمی&zwnjپذیرند از دست رفتن امتیازات را گردن داوری بیندازیم

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

شاهین بیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تساوی یک - یک استقلال مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازی در نیمه اول بسیار سرد بود و دو تیم بسیار سردرگم بازی می کردند اما شرایط در نیمه دوم خیلی بهتر شد. غیبت مصدومان استقلال به این تیم ضربه می زند و فکری نتوانسته تیمش را به صورت کامل در اختیار داشته باشد اما این دلیل نمی شود که امتیازات خانگی را از دست بدهیم. تیمی که می خواهد قهرمان شود، باید امتیازهای کامل دیدارهای خانگی را بگیرد و از دست دادن این امتیازات باعث می شود استقلال در پایان فصل به مشکل بخورد.

تیمی که برای قهرمانی بسته شده و فقط به این موضوع فکر می کند، نباید چنین امتیازاتی را به راحتی از دست بدهد.، وی ضمن بیان این جمله شرح داد: دفاع استقلال در این مسابقه فشار زیادی متحمل نشد و با 15 دقیقه فشار صنعت نفت به مشکل خورد. حریف چند موقعیت گلزنی داشت که می توانست تبدیل به گل شود. تیمی که برای قهرمانی می جنگد، باید دفاعی مستحکم داشته باشد. در سال های گذشته تیم هایی قهرمان شدند که بهترین دفاع را داشته اند.

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه کادر فنی آبی ها در حمله و دفاع باید بیشتر روی تیم کار کند، گفت: از الان به بعد نمی توان گفت که زمان نداشتیم و در شروع کار هستیم. اکنون پنج هفته از مسابقات گذشته و اگر به این شکل جلو برویم و امتیاز از دست بدهیم، در کسب قهرمانی به مشکل می خوریم.

بیانی در مورد گلایه های محمود فکری از داوری ها اظهار داشت: داوری ما همیشه مشکل داشته و برای هر دو تیم بوده است. استقلال گاهی از این اشتباهات سود برده و گاهی صدمه دیده است. باید بپذیریم استقلال بد بازی می کند. در نیمه اول فرقی میان استقلال و صنعت نفت نبود و تنها رنگ پیراهن دو تیم متفاوت بود. استقلال هم در این نیمه مانند صنعت نفت، بی روح و سردرگم بازی می کرد. هواداران دیگر نمی پذیرند که از دست رفتن امتیازات را گردن داوری یا مسائل دیگر بیندازیم و باید به گونه ای بازی کنیم که اگر داوری هم ضعف داشت، ضرر نکنیم.

وی با انتقاد از نحوه بازی استقلال پس از به ثمر رسیدن گل به خبرنگاران گفت: زمانی که استقلال یک بر صفر جلو بود، تیم باید بیشتر حمله می کرد و گل دوم را می زد، چون در صورت به ثمر رسیدن گل دوم، استقلال با آرامش بیشتری بازی می کرد و مطمئن بود اگر یک گل اتفاقی هم می خورد، باز هم سه امتیاز را از دست نمی داد. تفاضل یک گل در یک مسابقه، تضمینی برای کسب پیروزی نیست.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

پیشکسوت استقلال درخصوص ادامه کار شاگردان فکری و دیدار مقابل شهر خودرو و پرسپولیس گفت: همه تیم ها مقابل استقلال انگیزه مضاعفی دارند و همه دیدارها مشکل است. این تیم قواره تیم قهرمان را ندارد و باید در زمین نشان دهیم که برای قهرمانی می جنگیم. این شیوه بازی تیمی نیست که برای قهرمانی می جنگد. امیدوارم هر چه سریع تر مصدومان استقلال برگردند و کادر فنی روی عملکرد هجومی تیم کار کند.

بیانی با گلایه از عملکرد هجومی استقلال شرح داد: زمانی که شیخ دیاباته در ترکیب اصلی نیست، در خط حمله به مشکل می خوریم. ما پیش تر شکل بهتری را از زوج ارسلان مطهری و مهدی قایدی می دیدیم و آنها حدود یک سال است که کنار یکدیگر بازی می کنند. قهرمانی حداقل خواسته هواداران استقلال است اما این شکل بازی و از دست دادن این امتیازات از تیم قهرمان انتظار نمی رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1476

به "بیانی: استقلال بد بازی می&zwnjکند و قواره قهرمانی ندارد، هواداران دیگر نمی&zwnjپذیرند از دست رفتن امتیازات را گردن داوری بیندازیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانی: استقلال بد بازی می&zwnjکند و قواره قهرمانی ندارد، هواداران دیگر نمی&zwnjپذیرند از دست رفتن امتیازات را گردن داوری بیندازیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید