تاکسی گردشگری تا انتها سال در کاشان راه اندازی می گردد

به گزارش آناسی، رئیس سازمان تاکسیرانی کاشان از راه اندازی تاکسی گردشگری تا خاتمه سال اطلاع داد و گفت: آیین نامه و شیوه اجرای پیشنهادی تاکسی گردشگری در کمیسیون نظارت بر گردشگران خارجی تصویب شده و به دستگاه های ذی ربط ابلاغ شد.

تاکسی گردشگری تا انتها سال در کاشان راه اندازی می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت بلیط هواپیما تهران کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از کاشان، مهدی نادعلی ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد تاکسی گفت: مجموعه تاکسیرانی با حوزه حمل و نقل شهری در ارتباط است در حالی که مهمترین سازمان در این حوزه محسوب می گردد و به همین جهت مردم توقعات بالایی از این سازمان دارند که به حق است.

رئیس سازمان تاکسیرانی کاشان ضمن اشاربه به این که جلوه یک شهر به حمل و نقل شهری آن بستگی دارد، اضافه نمود: یکی از موارد در این حوزه، خودروهای تاکسی است و مردم این وسایل نقلیه را به عنوان خودرو لوکس قلمداد می نمایند و تاکسیرانی از جهتی مکمل اتوبوس رانی است و به همین جهت با چالش ها و مسائلی روبرو است.

نادعلی با اشاره به اینکه 600 تاکسی فرسوده در کاشان وجود دارد، اعلام کرد: طبق مصوبه دولت، اقدامات لازم در جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی کاشان انجام شد و رانندگان را به جهت ثبت نام و تعویض ماشین های خود ترغیب کردیم و در این راستا با شرکت ایران خودرو و سایر شرکت های وابسته قرادادهای لازم منعقد شده است.

وی توسعه یک سازمان را به چابک بودن آن سازمان وابسته دانست و توضیح داد: اگر یک سازمان در محدوده تعریف شده خود به درستی عمل کند، پیشرفت قابل توجهی دارد و در این راستا یکی از مهمترین بخش ها در حوزه ناوگان حمل و نقل، نظارت و بازرسی است زیرا این بخش مستقیما با جامعه و مردم سر و کار دارد.

رئیس سازمان تاکسیرانی کاشان از اصلاح آیین نامه انضباظی این سازمان اطلاع داد و ابراز داشت: پس از اجرای این آیین نامه به جرات می توان گفت که این آیین نامه می تواند در سطح کلان شهر اجرایی گردد و در این راستا بخشی از اختیارات کمیته انضباطی به مامورین بازرسی داده شده است تا آن ها بتوانند در برخورد با رانندگان متخلف با سرعت بیشتری عمل نمایند.

نادعلی تصویب این آیین نامه را در مرحله تصویب شورای اسلامی شهر عنوان نمود و گفت: در صورت تصویب در شورای اسلامی شهر کاشان می توان آن را به مرحله اجرا رساند.

وی از 120 آژانس فعال در کاشان اطلاع داد و توضیح داد: متاسفانه یکی از مسائل اساسی در این بخش عدم معرفی حمل و نقل به عنوان یک فرصت شغلی است و به همین جهت هر فردی با هر روحیات اخلاقی و ویژگی های منحصر به فرد در آژانس ها مشغول به کار می شوند در حالی که باید بحث حمل و نقل و آژانس ها به صورت تخصصی در کاشان سامان دهی گردد.

رئیس سازمان تاکسیرانی کاشان از راه اندازی تاکسی گردشگری تا خاتمه سال اطلاع داد و اضافه نمود: آیین نامه و شیوه اجرای پیشنهادی تاکسی گردشگری در کمیسیون نظارت بر گردشگران خارجی تصویب شده و به دستگاه های ذی ربط ابلاغ شد و به همین دلیل با عقد قرارداد با شرکت های ذی نفع سازمان تاکسیرانی مقرر شده است تا 20 دستگاه به هر شرکت اختصاص پیدا کند و این شرکت ها به صورت یکپارچه به فعالیت خود ادامه دهند.

وی ضمن اشاره به ثبت نام 460 خودرو ثبت نامی در جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی کاشان گفت: از این تعداد 294 مورد تاییده ناجا اخذ و نوسازی صورت گرفته است و مابقی تا خاتمه سال انجام می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 772

به "تاکسی گردشگری تا انتها سال در کاشان راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکسی گردشگری تا انتها سال در کاشان راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید