تایلند در انتقال بازی سرعت بالایی دارد، فاز هجومی تیم ملی ایران قوی است

به گزارش آناسی، خبرنگاران: کارشناس فوتبال کشورمان گفت: سرعت انتقال بازی توسط تایلندی ها بهترین تاکتیک و امتیاز آنها است.

تایلند در انتقال بازی سرعت بالایی دارد، فاز هجومی تیم ملی ایران قوی است

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

هومن افاضلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره دیدار روز آدینه تایلند و ایران در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا مطرح کرد: بازی با این تیم در تایلند همواره سخت بوده و از زمانی که خودم در تیم ملی بودم یاد دارم که ما مقابل تایلند دچار مشکل می شدیم. هیچ وقت این تیم را راحت نبردیم و این بار هم کار راحتی نداریم.

وی اضافه کرد: شرایط آب و هوایی تایلند و رطوبت بالا یکی از مسائل تیم ملی در این بازی خواهد بود و البته فوتبال تایلند هم در این چند سال پیشرفت خوبی داشته است. اگر در تایلند مقابل این تیم یک برد خفیف هم داشته باشیم نتیجه خوبی گرفته ایم.

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به دیدار رفت تیم ملی با تایلند، گفت: بازیکنان تیم ملی نسبت به بازی رفت شرایط بهتری دارند و اکنون همه آنها در تیم های باشگاهی خود بازی می نمایند. حتی لژیونرها نیز بازیکن اصلی تیم شان شده اند و به اصطلاح روی فرم هستند و این موضوع به تیم ملی یاری می نماید.

افاضلی توضیح داد: بازیکنان تیم ملی مقابل تایلند باید میانه میدان را در دست بگیرند و از منطقه حمله تایلند را پرس نمایند تا زمانی که توپ را از دست دادیم خیلی سریع توپ را پس بگیریم. مطمئنا ما در یک سوم دفاعی خود خوب کار می کنیم و کار برای تایلندی ها در یک سوم دفاعی ایران سخت است و از سوی دیگر ما در خط حمله قوی هستیم.

وی ادامه داد: بهترین تاکتیک و پوئن مثبت تایلند هم انتقال بازی توسط بازیکنان این تیم است. تایلندی ها خیلی خوب بازی را از دفاع به حمله و حمله به دفاع انتقال می دهند و ما باید روی این موضوع کار کنیم تا تایلندی ها اجازه چنین کاری نداشته باشند.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره ورزشگاه محل برگزاری بازی گفت: خوبی این ورزشگاه این است که پیست دوومیدانی دارد که هم از نظر جو ورزشگاه و کمتر شدن فشار تماشاگران برای بازیکنان ما خوب است و هم اینکه در فضای بازتر اکسیژن بهتری در هوای مرطوب تایلند به بازیکنان می رسد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 425

به "تایلند در انتقال بازی سرعت بالایی دارد، فاز هجومی تیم ملی ایران قوی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایلند در انتقال بازی سرعت بالایی دارد، فاز هجومی تیم ملی ایران قوی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید