تجمیع 4 خوابگاه کم جمعیت دانشگاه شریف به یک خوابگاه استاندارد

به گزارش آناسی، معاون دانشجویی دانشگاه شریف گفت: یکی از اولویت های این دانشگاه طرح تجمیع 4 خوابگاه کم جمعیت و قدیمی به یک خوابگاه استاندار در امسال است.

تجمیع 4 خوابگاه کم جمعیت دانشگاه شریف به یک خوابگاه استاندارد

عمادالدین فاطمی زاده معاون دانشجویی دانشگاه شریف در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به وجود 4 هزار دانشجوی خوابگاهی در این دانشگاه گفت: یکی از برنامه های دانشگاه شریف در سال جدید رسیدگی به خوابگاه های دانشجویی است به طوری که در صورت تامین منابع اقتصادی اولویت دانشگاه طرح تجمیع 4 خوابگاه کم جمعیت و قدیمی است.

وی اضافه نمود: دانشگاه شریف طرحی را برای تاسیس خوابگاه در قالب تجمیع 4 خوابگاه قدیمی وکم جمعیت بین 40 تا 50 نفره در دستور کار دارد اما برای این کار باید منابع اقتصادی آن تامین گردد، زیرا به طور مثال برای ساخت هر واحد مسکونی به طور میانگین 3 میلیون تومان در هر متر مربع ضروری است که ما برای تاسیس یک خوابگاه 300 نفره استاندارد مبلغی نزدیک به 28 میلیارد تومان بودجه احتیاج داریم.

وی درباره وضعیت خوابگاه های دانشجویی اضافه نمود: دانشگاه شریف دارای یک خوابگاه مخصوص دانشجویان متاهل در 140 واحد آپارتمانی است که از نظر استاندارد دارای رتبه یک و 2 است، از طرفی باید به این نکته اشاره کنم که همه خوابگاه های ما به طور میانگین بین 10 تا 15 سال از ساخت آنها می گذرد؛ البته ما تمامی این مراکز را بازسازی نموده ایم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 188

به "تجمیع 4 خوابگاه کم جمعیت دانشگاه شریف به یک خوابگاه استاندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمیع 4 خوابگاه کم جمعیت دانشگاه شریف به یک خوابگاه استاندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید