تحریم ها فرایند سازندگی در کشور را متوقف نکرده است

به گزارش آناسی، خبرنگاران/اردبیل وزیر راه و شهرسازی گفت: تحریم های ظالمانه استکبار و اقدامات آنان علیه کشورمان نتوانسته است فرایند سازندگی را در کشور متوقف کند.

تحریم ها فرایند سازندگی در کشور را متوقف نکرده است

محمد اسلامی امروز 14 بهمن در آئین ریل گذاری راه آهن اردبیل اظهار کرد: انقلاب اسلامی و تثبیت آن در جهان امروز بعد از 41 سال سبب شده است تا دشمنان از پیشرفت های کشورمان در حیرت بمانند بطوریکه به رغم آنکه دشمن در این 41 سال انواع توطئه را غلیه ایران به کار گرفته است اما هیچ یک از این خدعهها نتوانسته است ایران را از جهت تعالی بازدارد.

وی گفت: گرچه دشمن سال گذشته و در جشنهای 40 سالگی انقلاب اسلامی ادعا میکرد با تحریمهای اقتصادی توانسته است ایران را از پای درآورد اما زهی خیال باطل و دشمنان ما امروز به این امر معترف هستند که جهت تعالی و توسعه ایران متوقف شدنی نیست.

وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی طرحهای عمرانی، اقتصادی و زیربنایی را در کشور یادآور شد و بیان نمود: امروز در جای جای ایران و در دهه فجر شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژههای متعدد راهسازی و پروژههای ریلی هستیم.

اسلامی از اجرا شدن 14 هزار کیلومتر خط ریلی در کشور خبر داد و گفت: پروژه ریلی اردبیل یکی از طرحهای بزرگ و در عین حال مهم برای وزارت راه و شهرسازی است که با تامین فاینانس داخلی تا سرانجام سال 99 به بهره برداری خواهد رسید.

وی با ابراز خرسندی از آغاز عملیات ریل گذاری پروژه راه آهن اردبیل گفت: در سفر ماه گذشته رئیس جمهور به استان اردبیل قول مساعد برای ریل گذاری راه آهن اردبیل را دادیم و امروز همزمان با ایام دهه فجر این وعده دولت در اردبیل محقق شد.

وزیر راه و شهرسازی مطالعات طرحهای متعدد پروژههای ریلی در کشور آغاز شده و به زودی شاهد بهره برداری از این پروژهها و یا آغاز عملیات اجرایی آنها خواهیم بود.

اسلامی با تقدیر از پیمانکاران و مهندسان پروژه عظیم راه آهن اردبیل شرح داد: مهندسان و پیمانکاران پروژههای راهسازی در واقع زحمتکشان این پروژهها هستند که در پشت صحنه خدمت به مردم همواره از هیچ تلاشی فروگذار نکردهاند.

وی از استاندار اردبیل و کنندگان مجلس شورای اسلامی خواست؛ با پیگیری مستمر اعتبار تخصیص یافته به پروژه راه آهن اردبیل نسبت به تکمیل این طرح در اردبیل تا سرانجام سال 99 اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 840

به "تحریم ها فرایند سازندگی در کشور را متوقف نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم ها فرایند سازندگی در کشور را متوقف نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید