تحقیق و تفحص از سازمان ملی استاندارد تصویب شد

به گزارش آناسی، تهران (پانا) - نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تصویب طرح تحقیق و تفحص از سازمان ملی استاندارد در این کمیسیون اطلاع داد.

تحقیق و تفحص از سازمان ملی استاندارد تصویب شد

به گزارش روابط عمومی مجلس، علی جدی از تصویب طرح تحقیق و تفحص از سازمان ملی استاندارد در نشست این کمیسیون اطلاع داد. نماینده مردم شیران در مجلس شورای اسلامی در تشریح محورهای تحقیق و تفحص از سازمان ملی استاندارد، اضافه نمود: کوتاهی و سوءاستفاده های انجام گرفته در حوزه کیفیت واردات کالاهای اساسی از جمله محورهای تحقیق و تفحص است زیرا سازمان ملی استاندارد واردات را از نظر کیفی کنترل می نماید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم کیفیت خودروهای تولیدی را یکی دیگر از محورهای تحقیق و تفحص از سازمان ملی استاندارد دانست و افزود: این سازمان وظایفی در حوزه آلایندگی سوخت های مصرفی کشور دارد که در این زمینه کوتاهی نموده است.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه آزمایشگاه های بسیاری که تحت نظر سازمان ملی استاندارد بودند، به تعطیلی کشیده شده اند، ادامه داد: سوءاستفاده های شخصی رئیس سازمان ملی استاندارد و بعضی انتصابات نامناسب از جمله سایر محورهای تحقیق و تفحص از این سازمان است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1611

به "تحقیق و تفحص از سازمان ملی استاندارد تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیق و تفحص از سازمان ملی استاندارد تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید