تعطیلات فوتبال نباید ادامه پیدا کند، استقلال از ادامه لیگ نمی ترسد

به گزارش آناسی، اکبر کارگرجم در گفتگو با خبرنگاران گفت: متاسفانه با گرم شدن هوا نه تنها کرونا از بین نرفته، بلکه آمارها نشان می دهد که خطرناک تر هم شده و برای همین نگرانی در جامعه بیشتر از گذشته شده است. همانطور که همه اقشار جامعه توانسته اند تا حدودی خود را با شرایط کرونا یی وفق دهند، فوتبال هم باید مثل سایر اقشار بیاموزد در کنار کرونا کار کند و با همین شرایط پیش برود.

تعطیلات فوتبال نباید ادامه پیدا کند، استقلال از ادامه لیگ نمی ترسد

وی اضافه کرد: با اینکه چند تیم مخالف برگزاری لیگ هستند، از نظر من این موضوع مسئله ای ندارد. گو اینکه باید در جریان برگزاری مسابقات تمهیدات بهداشتی را رعایت کرد تا از اشاعه این ویروس در فوتبال جلوگیری شود، اما این به منزله تعطیل کردن فوتبال نیست.

پیشکسوت آبی پوشان اضافه کرد: متاسفانه خیلی از اظهار نظرها در این خصوص سلیقه ای است و مثلاً بازیکنانی که تیم شان شانس خوبی برای قهرمانی دارند می گویند حتماً باید لیگ دنبال شود و بازیکنانی که تیم شان با خطر روبرو هستند طرفدار تعطیلی مسابقات هستند. در حالی که باید بازی ها دنبال شود اما با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی.

کارگرجم بیان داشت: اگر قرار باشد در این هفته ها نتوانیم لیگ را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود، چند ماه بعد هم نمی توانیم لیگ بعدی را شروع کنیم و بعد از آن می بینیم باید کلاً فوتبال را تعطیل کنیم.

کاپیتان پیشین استقلال در ادامه بیان داشت: قبلاً دیدیم وقتی بچه های استقلال از تعطیلی یا تعویق لیگ صحبت می کردند بعضی ها سوء استفاده می کردند و وانمود می کردند این تیم از حضور در مسابقات واهمه دارد. در حالی اینگونه نیست و من یقین دارم آبی پوشان مسئله ای با حضور در مسابقات ندارند و اگر اظهار نظری هم بود تنها به خاطر مسائل بهداشتی بود و نگرانی که بازیکنان برای برای سلامتی خود داشتند و درست نیست این نگرانی ها را به مسائل فوتبالی تعمیم داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1172

به "تعطیلات فوتبال نباید ادامه پیدا کند، استقلال از ادامه لیگ نمی ترسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلات فوتبال نباید ادامه پیدا کند، استقلال از ادامه لیگ نمی ترسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید