تغییر رئیس مرکز فناوری و اقتصاد هوشمند، تحقق سیاست گذاری هوشمند در اولویت وزارت اقتصاد

به گزارش آناسی، وزیر امور مالی و دارایی در مراسم تودیع و معارفه ریاست مرکز فناوری اطلاعات و اقتصاد هوشمند این وزارتخانه، تحقق سیاست گذاری هوشمند در حوزه مالی را اولویت مهم وزارت اقتصاد دانست و بر تسریع در اجرای برنامه ها و طرح های این اولویت تأکید کرد.

تغییر رئیس مرکز فناوری و اقتصاد هوشمند، تحقق سیاست گذاری هوشمند در اولویت وزارت اقتصاد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از شبکه اخبار مالی و دارایی ایران (شادا)، سید احسان خاندوزی، در این جلسه گفت: به جهت اینکه مسأله حرکت جدی و با سرعت بیشتر به سمت سیاست گذاری هوشمند در حوزه مالی یکی از اولویت هایی بود که در برنامه های خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارایه کردم، اصرار داشتم در این جلسه شخصاً حضور یابم و بر مطالبه این موضوع و اهمیت آن در برنامه ها و سیاست های آینده مجموعه وزارتخانه تأکید بیشتری داشته باشم.

وزیر امور مالی و دارایی در ادامه تأکید کرد: حرکت در این راستا باید با قوت بیشتر و البته با به کار گرفتن همکاری و مساعدت سایر دستگاه ها و سازمان های تابعه وزارت اقتصاد تدوام یابد.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این جلسه وزیر اقتصاد با اشاره به سوابق علمی و پژوهشی علی عبدالهی رئیس سابق مرکز فناوری اطلاعات و اقتصاد هوشمند، از خدمات ایشان در دوران این مسئولیت تقدیر و تشکر نمود.

خاندوزی بعلاوه در مورد انتصاب سرپرست نو مرکز فناوری اطلاعات و توسعه اقتصاد هوشمند وزارت اقتصاد گفت: دکتر تقوایی نجیب از افرادی است که من قبل از ورد به مجلس شورای اسلامی با شایستگی های ایشان آشنا شدم و در دوران مجلس هم شاهد بودم که چه بازوی مؤثر و کارگشایی برای هیأت رئیسه مجلس بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1905

به "تغییر رئیس مرکز فناوری و اقتصاد هوشمند، تحقق سیاست گذاری هوشمند در اولویت وزارت اقتصاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر رئیس مرکز فناوری و اقتصاد هوشمند، تحقق سیاست گذاری هوشمند در اولویت وزارت اقتصاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید