شرح وزیر دفاع روسیه درباره عملکرد نیروهای مسلح در سال 2020

به گزارش آناسی، وزیر دفاع روسیه با اشاره به اجرای تمامی وظایف مشخص شده توسط پوتین برای ارتش در امسال، گفت: برگزاری بیش از 18 هزار رزمایش نظامی مختلف، آمادگی رزمی بالای نیروهای مسلح برای تأمین امنیت کشور را تضمین نموده است.

شرح وزیر دفاع روسیه درباره عملکرد نیروهای مسلح در سال 2020

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه اعلام نمود، نیروهای مسلح این کشور تمامی وظایف معین شده از سوی توسط ولادیمیر پوتین فرمانده کل قوا برای امسال (2020) را به اتمام رسانده اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

شایگو با اعلام این مطلب و یادآوری اینکه رئیس جمهوری در یک نشست گسترده در وزارت دفاع، از کلیه پرسنل ارتش به دلیل حرفه ای بودن و فعالیت موثر آنها قدردانی کرد، گفت: در امسال توان نظامی نیروهای مسلح روسیه 13 درصد افزایش یافت، سطح تضمین شده آمادگی نیروها برای دفاع از کشور حفظ شده است، نیروهای سه گانه هسته ای قدرت بازدارندگی راهبردی روسیه را تضمین می نمایند و ما به تأمین تجهیزات جدید پیش بینی شده برای تقویت نیروها ادامه دادیم.

وزیر دفاع روسیه با یادآوری اینکه سهم سلاح های جدید و مدرن در ارتش به 70.1 درصد رسیده و قابلیت سرویس تجهیزات نظامی در حد 95 درصد حفظ شده است، اعلام نمود که در امسال بیش از 18 هزار و 500 رزمایش و تمرینات نظامی مختلف برگزار شده است که نشان دهنده آمادگی بالای نیروهای مسلح است.

وی تأکید کرد که گسترده ترین آنها مانورهای راهبردی قفقاز -2020 با شرکت پنج کشور خارجی بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1519

به "شرح وزیر دفاع روسیه درباره عملکرد نیروهای مسلح در سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح وزیر دفاع روسیه درباره عملکرد نیروهای مسلح در سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید