تکذیب ملاقات بازیکنان تیم ملی با معاون اول رئیس جمهور

به گزارش آناسی، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز در نشست خبری با اهالی رسانه در رابطه با نظر دولت در خصوص تغییر سرمربی تیم ملی، گفت: موفقیت تیم ملی کشور یک خواسته همگانی در کشور است و پیروزی تیم ملی افتخار ملی برای همه ما است. فدراسیون فوتبال به عنوان متولی موضوع، درخواست هایی برای حل بعضی مسائل داشت و صرفاً در جهت پشتیبانی از بعضی تصمیمات، دولت اعلام آمادگی کرد که جلساتی میان فدراسیون و وزارت ورزش هم برگزار گردد.

تکذیب ملاقات بازیکنان تیم ملی با معاون اول رئیس جمهور

سخنگوی دولت تاکید نمود: دولت برای بعضی مسائل و تصمیم گیری ها یاری کرد، اما دولت تاکید دارد در هیچ مرحله ای دخالت نخواهد داشت.

بهادری جهرمی درباره دیدار بعضی بازیکنان تیم ملی با معاون اول رئیس جمهور، گفت: خیر هیچ دیداری با معاون اول صورت نگرفته است، اما دیدار هایی با مقام های دولت از جمله با بنده، وزیر صمت و رئیس سازمان برنامه و بودجه با حضور وزیر ورزش اجرا شده است آن هم در جهت حمایت از تیم ملی بوده است.

وی تاکید نمود: دولت در حوزه فنی و تخصصی فوتبال به هیچ وجه دخالت نخواهد کرد، اما آمادگی کنم به تصمیمات فنی را دارد. دولت با جدیت مدافع عملکرد تیم خواهد بود. دولت یعنی وزارت ورزش با تیم مربوط و مسئولان جلساتی به منظور حمایت های اقتصادی و دیپلماتیک داشته است.

منبع: فرارو
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2211

به "تکذیب ملاقات بازیکنان تیم ملی با معاون اول رئیس جمهور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب ملاقات بازیکنان تیم ملی با معاون اول رئیس جمهور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید