تیم ملی فوتسال ناشنوایان در رقابت های جهانی تایلند حضور می یابد

به گزارش آناسی، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران گفت: تیم فوتسال ناشنوایان در رقابت های جهانی تایلند حضور می یابد.

تیم ملی فوتسال ناشنوایان در رقابت های جهانی تایلند حضور می یابد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، حسین شمس ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور در جمع خبرنگاران گفت: در این مراسم شاهد شور و علاقه خاص ورزشکاران ناشنوا بودم.

وی اضافه نمود: این گروه متأسفانه به دلیل ناشنوایی که دارند حقشان خورده شده و نتوانستند از حق خود دفاع نمایند و در پاداش ها شاهدیم که نصف حقشان را دریافت می نمایند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران اعلام کرد: امیدواریم که این گروه همانند ورزشکاران معلول که از حق خود دفاع کردند، این کار را بنمایند و همانند ورزشکاران سالم پاداش دریافت نمایند؛ ورزشکارانی که در رقابت های ملی و بین المللی افتخار آفرین تر از ورزشکاران سالم ظاهر شده اند.

شمس در انتقاد از عملکرد رئیس فدراسیون فوتبال، توضیح داد: در حال حاضر مسئولیت تیم ملی ناشنوایان را برعهده گرفتم و افتخار در کنار این ورزشکاران خواهم بود و تیم ملی فوتسال ایران هم پیشکش آقای کفاشیان باشد.

وی تأکید کرد: مسابقات قهرمانی دنیا در کشور تایلند و بازی های المپیک ناشنوایان در کشور چین تایپه دو مسابقه مهم پیش رو تیم ملی فوتسال ناشنوایان است و امیدواریم که در این دو رقابت مهم پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را بتوانیم به اهتزاز درآوریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران گفت: یکی از مهم ترین دلایل حضور من در نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور در مشهد شناخت و کشف ورزشکاران با استعداد در رشته فوتسال است و افراد شایسته به تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران دعوت می شوند.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 559

به "تیم ملی فوتسال ناشنوایان در رقابت های جهانی تایلند حضور می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی فوتسال ناشنوایان در رقابت های جهانی تایلند حضور می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید