حذف زبان انگلیسی از مدارس، حذف ارتباط علمی با دنیا است

به گزارش آناسی، رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی تاکید نمود: امروزه خواه یا ناخواه، زبان انگلیسی، زبان علمی دنیا بوده و حذف این زبان از مدارس، حذف ارتباط علمی با دنیا است.

حذف زبان انگلیسی از مدارس، حذف ارتباط علمی با دنیا است

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

محمد وحدتی هلان در بازدید از غرفه خبرنگاران در حاشیه دهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان در تبادل نظر با این خبرگزاری اظهار کرد: حذف زبان انگلیسی از مدارس امکان پذیر و قابل قبول نبوده و بنده نیز با این امر مخالف هستم.

وی با تاکید بر اینکه نباید با موضوعات مختلف به طور انحصاری برخورد کرد، گفت: افزوده شدن زبان هایی مانند زبان فرانسه، آلمانی و ایتالیایی در کنار آموزش زبان انگلیسی نیز راه چاره خوبی است.

وی تاکید نمود: حذف زبان انگلیسی نه، اما تنوع زبان های خارجی می تواند راه چاره بهتری باشد تا دانش آموزان بتوانند سایر زبان های مورد علاقه شان را نیز یاد بگیرند.فکر نمی کنم کسی با حذف زبان انگلیسی از مدارس پیروز باشد.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمینه آموزش زبان های خارجی ضعف وجود دارد، گفت: با وجود تدریس زبان انگلیسی در مقاطع مختلف در مدارس هنوز هم در صورت ورود به یک جمع انگلیسی زبان نمی توانیم به خوبی صحبت کنیم.

وی تاکید نمود: وزارت آموزش و پرورش و سایر نهادهای متولی باید در زمینه زبان آموزی تجدید نظر نموده و از تجربه مشابه سایر کشورهای پیروز در این خصوص استفاده نمایند.

وی در انتها گفت: امیدواریم وزیر جدید آموزش و پرورش این مهم را در دستور کار خود قرار داده و به آن عمل کند تا مردم به شرکت در کلاس های خصوصی رو نیاورند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 495

به "حذف زبان انگلیسی از مدارس، حذف ارتباط علمی با دنیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف زبان انگلیسی از مدارس، حذف ارتباط علمی با دنیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید