حواشی دیدار کانادا و لهستان، ساخت سریال در سالن غدیر ارومیه!

به گزارش آناسی، در حالی که بازی تیم های ملی والیبال کانادا و لهستان در حال برگزاری است، یک گروه فیلمبرداری قصد ساخت سریال در سالن غدیر را دارند.

حواشی دیدار کانادا و لهستان، ساخت سریال در سالن غدیر ارومیه!

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، از ساعت 15:30 امروز (یکشنبه) 26 خرداد ماه 1398 تیم های ملی والیبال کانادا و لهستان در آخرین روز از هفته سوم لیگ ملت های والیبال 2019 در ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند.

ویتال هینن سرمربی تیم ملی والیبال لهستان به همراه چند ملی پوش این تیم پیش از آغاز بازی به سمت سه طرفدار معلول حاضر در سالن رفته و با آنها به گرمی خوش و بش کردند که این اقدام آنها تشویق طرفداران را به همراه داشت.

در حال حاضر تماشاگران طبق روال دو روز گذشته از ساعت 14 وارد سالن شده و بازیکنان دو تیم را به صورت منظم تشویق می نمایند اما به نظر می رسد که جو سالن بیشتر به سود تیم ملی لهستان است.

برخلاف روزهای گذشته، امروز تعداد پرچم ایران نسبت به پرچم های قرمز رنگ طرفداران که روی آنها اسم ارومیه هک شده بود بیشتر به چشم می خورد.

یک گروه فیلمبرداری در سالن غدیر حضور دارند و مشغول فیلمبرداری برای ساخت سریال دخترم نرگس هستند. محمود پاک نیت نیز به عنوان بازیگر این سریال به سالن آمده است.

در حالی که نزدیک به دو ساعت تا زمان آغاز بازی تیم ملی ایران مقابل روسیه زمان باقی است، نیمی از ظرفیت سالن غدیر ارومیه پر شده است.

زدن بوق و شیپور در داخل سالن مسابقه طبق قانون FIVB خلاف است که به همین دلیل در روز دوم ماموران از آوردن بوق و شیپور به سالن توسط طرفداران جلوگیری کردند، اما امروز باز هم شاهد حضور شیپورها در سالن هستیم!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 395

به "حواشی دیدار کانادا و لهستان، ساخت سریال در سالن غدیر ارومیه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حواشی دیدار کانادا و لهستان، ساخت سریال در سالن غدیر ارومیه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید