خبرنگاران فرماندار: مانه وسملقان به شرایط سفید کرونایی رسید

به گزارش آناسی، بجنورد- خبرنگاران- فرماندار مانه وسملقان گفت: این شهرستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا به شرایط سفید رسیده است که این امر جز با همکاری مردم و رعایت مسائل بهداشتی میسر نمی شد.

خبرنگاران فرماندار: مانه وسملقان به شرایط سفید کرونایی رسید

محمودرضا معموری روز شنبه در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: البته با وجود گذر نسبی از بحران همه گیری کرونا و رسیدن به شرایط سفید، لازم است که همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم به صورت جدی مورد توجه باشد چون امکان بازگشت ویروس وجود دارد.

وی با اشاره به سفر رییس کمیته امداد کشور به این شهرستان در هفته گذشته، گفت: در این سفر مقرر شد علاوه بر ساخت 150 واحد مسکونی برای محرومان این شهرستان، در بخش بیمه روستاییان و عشایر نیز 2 میلیارد و 700 میلیون ریال به عنوان سهم مددجویان مانه و سملقان منظور گردد.

معموری اصلی ترین مسائل این شهرستان را مربوط به 2 حوزه راه روستایی و آب آشامیدنی بیان کرد که باید برای برطرف آنها برنامه ریزی گردد.

ضرورت دوندگی مدیران برای جذب اعتبارات ملی

نماینده شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: لازم است مدیران استان و نیز شهرستان ها برای جذب اعتبارات ملی دوندگی نمایند.

سیدمحمد پاکمهر با اشاره به اینکه خراسان شمالی در حوزه راه، 10 درصد از میانگین کشور عقب است، اضافه کرد: این استان به لحاظ محرومیت در رده های پایین کشور واقع شده است ولی زمان توزیع اعتبارات توازن نیز در رده پایین جدول است و همین نامتوازن بودن اعتبارات، باعث عقب ماندگی استان در همه زمینه ها شده است.

وی جبران این عقب ماندگی ها را نیازمند داشتن نگاه انقلابی به مسائل و کار جهادی دانست.

مرکز شهرستان 110 هزار نفری مانه و سمقان در 45 کیلومتری غرب بجنورد واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1217

به "خبرنگاران فرماندار: مانه وسملقان به شرایط سفید کرونایی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: مانه وسملقان به شرایط سفید کرونایی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید