خبرنگاران مدیرکل ورزش همدان: اشتباه های تیمداری استان در لیگ کشتی تکرار نشود

به گزارش آناسی، همدان- خبرنگاران- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: اشتباه های گذشته در نحوه تیمداری این استان در لیگ یک یا دسته برتر کشتی کشور به طور قطع نباید تکرار گردد.

خبرنگاران مدیرکل ورزش همدان: اشتباه های تیمداری استان در لیگ کشتی تکرار نشود

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

محسن جهانشیر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران پیرامون شرایط تیمداری همدان در لیگ کشتی کشور گفت: تیمداری در کشتی جزو اولویت های دستگاه ورزش استان در امسال است اما شرایط منطقی را نیز برای آن در نظر گرفته ایم.

وی افزود: در سنوات گذشته مدیریت درستی برای حضور همدان در لیگ برتر کشتی کشور اعمال نشد و با وجود اینکه می توانستیم ظرفیت بسیار خوبی به عنوان یک تیم در حد ملی داشته باشیم، حاصل آن بخش عمده ای بدهی بود.

جهانشیر گفت: تعهد اقتصادی در قبال بدهی ها پس از گذشته این سال ها باعث شد تا دستگاه ورزش همدان سال گذشته نسبت به تسویه اقدام کند.

وی با تاکید براینکه قدمت درخشان همدان در کشتی کشور باعث شده تا نگاه ویژه نسبت به کشتی داشته باشیم، گفت: کشتی همدان در دوره مدیریت حمیدرضا کمک عملکرد خوبی داشته است و توانسته ایم از رتبه بیست و هشتم کشور به رده پنجم ارتقا پیدا کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: هیات کشتی در این ارتقا صندلی دنبال جذب کشتی گیر از سایر استان ها نبوده است بلکه توانست داشته های موجود خود را تقویت و با ایجاد فضای یکدلی و اتحاد مربیان، پیشکسوتان و کشتی گیران، به این مهم برسد.

وی با تاکید بر اینکه نباید حضور در لیگ باعث گردد تا باز هم به بیراهه برویم، گفت: پیشنهاد کشتی همدان در فصل جدید لیگ برتر حضور با سه کشتی گیر مطرح خارجی، سه کشتی گیر درجه یک ملی و هشت کشتی گیر مستعد شهرستانی است.

جهانشیر گفت: به طور قطع سال نخست را باید با توان کشتی گیران مطرح خارج از استان در لیگ شرکت کنیم و در کنار آن پشتوانه سازی و تجربه اندوزی استعدادهای نخبه نیز مورد اهمیت است تا بتوانیم به نوعی تیم را برای سال های بعد به سمت بومی گرایی و استفاده از ظرفیت های شکوفا در استان تقویت کنیم.

وی یادآور شد: شهرهایی نظیر جوکار، ملایر، نهاوند، تویسرکان و همدان مهد نوابغ کشتی هستند و به اندازه ای توان و ظرفیت وجود دارد که نسبت به شکوفایی استعدادها بتوان برنامه ریزی نموده و در آینده ای نزدیک کشتی همدان را باز هم جزو قدرت های اول کشور در اوزان مختلف تبدیل کرد.

استان همدان امسال برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد کشور اعلام آمادگی نموده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1098

به "خبرنگاران مدیرکل ورزش همدان: اشتباه های تیمداری استان در لیگ کشتی تکرار نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیرکل ورزش همدان: اشتباه های تیمداری استان در لیگ کشتی تکرار نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید