خبرنگاران مراکز درمانی قم برای بازگشایی آماده هستند

به گزارش آناسی، قم - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اجرای مرحله به مرحله بازگشایی ها از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، گفت: بعد از هر مرحله از بازگشایی ها حداقل دو هفته فاصله زمانی جهت آنالیز افزایش شیوع بیماری در نظر گرفته می گردد که با توجه به این امر و همچنین افزایش ورود زایران به قم، مراکز درمانی این استان در حالت آماده باش قرار دارند.

خبرنگاران مراکز درمانی قم برای بازگشایی آماده هستند

به گزارش عصر شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم محمد رضا قدیر در پنجاه و یکمین جلسه ستاد پیشگیری، مبارزه و درمان کرونا بر ضرورت رعایت الزام های فاصله گذاری توسط مردم تاکید نمود و یادآور شد: در حال حاضر مرکز بهداشت قم در خط مقدم مبارزه با است و نقاط پرخطر استان نیز به خوبی از سوی این مرکز مورد نظارت و پایش قرار می گیرد.

قدیر با تاکید مجدد بر رعایت شیوه نامه های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت اضافه نمود: در حال حاضر اولویت اصلی وزارت بهداشت، غربالگری و نظارت بر افراد با بیماری زمینه ای و افراد با سن بالا است چون احتمال ابتلای این دو دسته بیشتر است.

رییس علوم پزشکی قم اضافه نمود: البته ضروری است ضمن مطلع سازی مردم از خطر بیماری کووید 19، با شایعه و اضطراب در سطح جامعه نیز برخورد گردد تا مردم دچار وسواس فکری نشوند.

قدیر با بیان این نکته که کنترل ها و نمونه گیری های لازم در سطح استان به خوبی در حال اجرا است اعلام نمود: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم در ایام شیوع ویروس کرونا سعی نموده است آمار درست و واقعی را ارائه نماید تا معین شرایط استان توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطابق این آمارها به درستی صورت گیرد./

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1166

به "خبرنگاران مراکز درمانی قم برای بازگشایی آماده هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مراکز درمانی قم برای بازگشایی آماده هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید