خبرنگاران مربی آلومینیوم: داور با استقلال مهربان بود

به گزارش آناسی، تهران- خبرنگاران- مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با بیان اینکه می ترسیم چیزی بگوییم که علیه ما جبهه بگیرند، گفت: داور با تیم استقلال مهربان بود و بین تیم ها تفاوت قائل بود. به داور چه ارتباطی دارد که استقلال هفته بعد باید در شهرآورد بازی کند؟ به ما ظلم شد.

خبرنگاران مربی آلومینیوم: داور با استقلال مهربان بود

به گزارش خبرنگاران، حمید عبداللهی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر استقلال که با شکست 2 بر صفر آلومینیوم اراک همراه بود، با شاره به این مسابقه گفت: پیش بینی می کردیم که شکل بازی استقلال چگونه است و روی نقاط ضعف این تیم کار کردیم. در نیمه اول 2 الی 3 موقعیت صد درصد گل داشتیم که نیاز به از خود گذشتگی داشت و گل نشد. همچنین اگر دقیقه اول بازی برای ما پنالتی گرفته می شد شرایط بازی به طور کلی عوض می شد.

وی اضافه نمود: هر تیمی مقابل استقلال بازی می کند، سعی می کند با دفاع اتوبوسی یک تساوی بگیرد و گل نخورد اما ما می خواستیم حمله کنیم تا تماشاگران از این مسابقه لذت ببرند. اینکه گل نزدیم و پنالتی دقیقه یک گرفته نشد منجر شد ما با شکست جریمه شویم. ما سعی کردیم با تعویض ها تغییری داشته باشیم اما یکی دو تعویض ما آن طور که می خواستیم خوب نبودند.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک اضافه نمود: ما سعی کردیم همه از فوتبال لذت ببرند اما آن طور که می خواستیم شرایط پیش نرفت. به استقلال تبریک می گویم.

عبداللهی در مورد عملکرد داور بازی تاکید کرد: نمی دانم در مورد داوری چه چیزی باید بگویم. هر چه بگویم جبهه می گیرند. خیلی بد است من که از خانواده فوتبال هستم راجع به موضوعی صحبت کنم و حرف هایم عواقب داشته باشد. من نگران این هستیم داوران علیه ما جبهه بگیرند. در دقیقه یک و در دقیقه 80 اگر پنالتی ما گرفته می شد شرایط برای ما بهتر بود. مربیان و تیم ها دنبال ارتقای کارشان هستند و امیدوارم متعاقبا داوران هم دنبال پیشرفت باشند.

وی گفت: این خوب نیست که با تیمی از دریچه قدرت صحبت کنید و با تیمی دیگر از درِ مهربانی. در زمین فوتبال همه برابر هستند. نحوه صحبت مسائلی است که می بینیم چندان خوب نیست. از داوری راضی نیستیم. ما به بازیکنان مان می گوییم که همه تمرکزشان معطوف بازی باشد. به داور مربوط نیست که بازی بعدی استقلال شهرآورد است. تیم هایی مانند ما در حقشان ظلم می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1537

به "خبرنگاران مربی آلومینیوم: داور با استقلال مهربان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مربی آلومینیوم: داور با استقلال مهربان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید