خبرنگاران منظمی: داوران زن در لیگ وزنه برداری جوانان قضاوت کردند

به گزارش آناسی، تهران- خبرنگاران- نایب رییس زنان فدراسیون وزنه برداری گفت: هفته گذشته برای نخستین بار سه داور زن در لیگ برتر وزنه برداری جوانان در بخش پسران را قضاوت کردند.

خبرنگاران منظمی: داوران زن در لیگ وزنه برداری جوانان قضاوت کردند

مریم منظمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: اردوی نخست تیم ملی وزنه برداری زنان 21 دی آغاز شد و قرار بود یک ماه ادامه یابد و قبل از اینکه وزنه برداران به اردو بیایند در استان های خود تست کرونا دادند که منفی بود. وقتی آنان به اردو آمدند و در شرایط قرنطینه قرار گرفتند، تست دوم را دادند و تست 2 نفر از آنان مثبت شد.

وی اضافه نمود: آن 2 نفر علایمی نداشتند و سالم بودند اما به همین دلیل مجبور شدیم تا اردو را تعطیل کنیم و اکنون در قرنطینه هستند اما مسئله ای ندارند بنابراین از پنجم بهمن وزنه برداران دوباره با دادن تست کرونا آن هم به صورت مجزا در اردو حضور خواهند یافت.

نایب رییس زنان فدراسیون وزنه برداری همچنین در مورد حضور نیافتن سیده الهام حسینی در اردوی تیم ملی گفت: عمل جراحی حسینی موفقیت آمیز بود و مسئله ای ندارد و به ما اطلاع دادند که می تواند تمرین کند. با توجه به اینکه وی در حال حاضر به دلیل عملی که داشته وزنه های پایین تری را می زند ممکن است در اردو آسیب ببیند، زیرا تمرینات در اردو خیلی سنگین است و به او فشار می آید. تمام زحماتش برباد می رود یا به حد نصاب نمی رسد و از نظر روحی و روانی بهم می ریزد.

وی اضافه نمود: به همین دلیل بخاطر سلامتی او مجبور شدیم تا نامش را از اردوی تیم ملی حذف کنیم تا در اردوی بعدی شرکت کند. حسینی فعلا در شهرستان خود زیر نظر مشاور فنی تیم ملی در حال تمرین است.

منظمی یادآور شد: هفته گذشته مسابقات لیگ برتر وزنه برداران جوانان در بخش پسران در خوزستان برگزار گردید که برای اولین بار سه داور زن در این رقابت ها داوری کردند. چون کرونا بود نمی توانستیم داوران را از شهرهای دیگر بیاوریم و تنها یک داور از تهران به این رقابت ها برای کسب تجربه اعزام شد. رقابت های مردان خیلی حساس تر است و قضاوت خوبی داشتند و از آنان راضی بودیم. امیدوارم این اتفاق تکرار گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1567

به "خبرنگاران منظمی: داوران زن در لیگ وزنه برداری جوانان قضاوت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران منظمی: داوران زن در لیگ وزنه برداری جوانان قضاوت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید