خبرنگاران کشف جسد یک پسر نوجوان در رودخانه کارون اهواز

به گزارش آناسی، اهواز - خبرنگاران - رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: جسد یک پسر 16 ساله صبح روز سه شنبه در رودخانه کارون در مقطع اهواز کشف و از آب خارج شد.

خبرنگاران کشف جسد یک پسر نوجوان در رودخانه کارون اهواز

به گزارش سه شنبه خبرنگاران به نقل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ابراهیم قنبری اعلام کرد: جسد این پسر نوجوان به صورت شناور صبح امروز در رودخانه کارون در اطراف پل هفتم اهواز شناسایی و از آب خارج شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران امداد و نجات از ایستگاه 55 آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند اضافه کرد: جسد کشف شده به نیروی انتظامی برای ادامه فرایند قانونی تحویل داده شد.

انجام 12 عملیات مهار آتش و امداد و نجات در اهواز

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: 12 مورد عملیات مهار آتش و امداد و نجات توسط امدادگران آتش نشانی در 24 ساعت گذشته در اهواز انجام گرفت.

قنبری اعلام کرد: از جمله این حوادث آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان فیروزه گلستان به دلیل اتصال برق کولر2 تیکه، آتش دریافت منزل مسکونی در منطقه زمین های پاداد خیابان دانش، آتش سوزی یک واحد مسکونی در طبقه پنجم مجتمع 24 واحده خیابان 10 پادادشهر بود.

قنبری اضافه کرد: مهار آتش سوزی چند خودرو در اهواز از دیگر حوادث شبانه روز گذشته در اهواز بوده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: در این مدت 14 نفر نیز از چند حادثه حبس شدن در کابین آسانسور در اهواز نجات داده شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1307

به "خبرنگاران کشف جسد یک پسر نوجوان در رودخانه کارون اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشف جسد یک پسر نوجوان در رودخانه کارون اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید