خبرنگاران 188 خانه مسافر و اماکن گردشگری و اقامتی در استان بوشهر پلمب شد

به گزارش آناسی، بوشهر- خبرنگاران- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: از 17 اسفند ماه سال گذشته برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا روز سوم فروردین ماه جاری 188 خانه مسافر در این استان تعطیل، تخلیه و پلمب شد.

خبرنگاران 188 خانه مسافر و اماکن گردشگری و اقامتی در استان بوشهر پلمب شد

جهت دریافت خدمات اجرای فضای سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

محمد حسین ارسطو زاده روز سه شنبه در این ارتباط اضافه نمود: از این شمار 100 مورد از اماکن گردشگری و اقامتی با آنالیز تیم های نظارتی تعطیل و تخلیه و 88 مورد خانه مسافر متخلف بدلیل رعایت نکردن دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی تا به امروز از سوی تیم های گشتی این اداره کل پلمب شده است.

وی افزود: براین اساس برای حفظ سلامت مردم با اسکان غیر قانونی مسافر از سوی مالکان خانه های مسافر برابر ضوابط با آنها برخورد می گردد.

ارسطوزاده اعلام کرد: فعالیت چنین مراکز اقامتی در شرایط کنونی به صورت مستقیم سلامت مردم را تهدید می نماید و این اداره کل برای حفظ سلامت و بهداشت مردم، با اسکان غیر قانونی مسافر از سوی مالکان خانه های مسافر و سویت های مبله برابر ضوابط برخورد می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی بوشهر به تشکیل تیم های نظارتی در این اداره کل اشاره نمود و اضافه نمود: از 17 اسفند سال گذشته تیم های نظارت و بازرسی ما از اماکن اقامتی شکل گرفت و تیم های یاد شده تا سوم فروردین ماه امسال بیش 434 ماموریت نظارتی را از تاسیسات و اماکن گردشگری داشته اند که 395 مورد از این ماموریت ها به دنبال گزارش های مردمی بوده است.

وی افزود: ستاد تسهیلات سفر امسال در قالب ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در این اداره کل تشکیل شد و بصورت شبانه روزی با شماره تلفن ثابت 33323177به شکایت ها و گزارش های مردمی در خصوص فعالیت مراکز غیر مجاز اقامتی رسیدگی می نماید.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 853

به "خبرنگاران 188 خانه مسافر و اماکن گردشگری و اقامتی در استان بوشهر پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 188 خانه مسافر و اماکن گردشگری و اقامتی در استان بوشهر پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید