درخواست 30 میلیون پوندی بایرن برای انتقال هوملس به چلسی

به گزارش آناسی، باشگاه بایرن مونیخ برای انتقال متس هوملس به چلسی درخواست 30 میلیون پوند نموده است.

درخواست 30 میلیون پوندی بایرن برای انتقال هوملس به چلسی

به گزارش خبرنگاران ، متس هوملس که جایگاهش در ترکیب اصلی بایرن مونیخ را از دست داده، تمایل به جدایی از این تیم دارد، این در حالی است که چلسی نسبت به جذب این مدافع آلمانی علاقه مند است و مائوریتزیو ساری، هوملس را گزینه مناسبی برای تقویت خط دفاعش می بیند. نیکو کواچ، سرمربی بایرن مونیخ در هفته های اخیر هوملس را نیمک نشین نموده است.

نشریه انگلیسی سان مدعی شد باشگاه بایرن مونیخ به اطلاع باشگاه چلسی رسانده که برای به خدمت دریافت هوملس 30 ساله تنها تا تاریخ 14 ژانویه (14 دی) فرصت دارند و باید مبلغ 30 میلیون پوند بپردازند. دلیل مشخص ضرب الاجل برای باشگاه چلسی نیز این است که بایرنی ها می خواهند در صورت جدایی هوملس فرصت کافی تا خاتمه پنجره نقل وانتقالات زمستانی برای یافتن جانشین این بازیکن داشته باشند.

طبق گزارش سان، مائوریتزیو ساری به مارینا گرانوفسکایا، مدیر ورزشی تیم فوتبال چلسی گفته که متس هوملس اولویت اول وی برای تقویت قلب خط دفاعی تیم تحت هدایتش است.

چلسی همچنین پیش از این به دنبال به خدمت دریافت ایسکو، هافبک ناراضی رئال مادرید بود و برای این کار بودجه ای بین 80 تا 100 میلیون پوند کنار گذاشته بود، اما در نهایت بر اساس ادعای نشریه آلمانی بیلد با بوروسیا دورتموند بر سر جذب کریستین پولیسیچ 20 ساله در ازای 45 میلیون پوند به توافق رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 131

به "درخواست 30 میلیون پوندی بایرن برای انتقال هوملس به چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست 30 میلیون پوندی بایرن برای انتقال هوملس به چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید