در ادامه ترورهای اخیر؛ یک غیرنظامی در غرب بغداد ترور شد

به گزارش آناسی، هم زمان با تجمع هزاران معترض از چند استان عراق در پایتخت این کشور، یک فرد غیرنظامی در شمال غرب بغداد ترور شد.

در ادامه ترورهای اخیر؛ یک غیرنظامی در غرب بغداد ترور شد

از وبلاگ کسب و کار دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، افراد مسلح ناشناس، صبح امروز سه شنبه، یک غیرنظامی را در منطقه الشعله در شمال غرب بغداد (پایتخت) ترور کردند.

به گزارش شبکه خبری السومریه، افراد مسلح ناشناس هستند و هویت فرد غیرنظامی هم هنوز اعلام نشده است. در چند روز گذشته در حوادثی مشابه، چندین نفر مرتبط با اعتراضات خیابانی ترور شده اند.

السومریه به نقل از یک منبع آگاه همچنین نوشت: صبح امروز چند فرد مسلح ناشناس با سلاح مجهز به صداخفه کن، یک غیرنظامی را هنگام عبور از منطقه الشعله در شمال غرب بغداد هدف تیراندازی قرار دادند و او در جا جان باخت.

طبق این گزارش، نیروهای امنیتی محل حادثه را بستند و جسد قربانی را به پزشکی قانونی منتقل کردند. تحقیقات در این خصوص شروع شده است.

همزمان با این اتفاق، بغداد شاهد شرایط امنیتی شنماینده ای است. هزاران معترض از چند استان عراق به بغداد آمده و قرار است امروز و امشب در میدان التحریر در مرکز بغداد تجمع نمایند.

بغداد، کربلا و میسان و چند شهر دیگر عراق در روزهای گذشته شاهد حوادث مشابهی مثل تیراندازی، ترور و حمله با چاقو به معترضان یا لیدرهای اعتراضات بوده است. مثلا استان میسان در جنوب شرق عراق، نیمه شب، شاهد سه بمب گذاری بود. این بمب گذاری ها، مجتمع خیریه پزشکی وابسته به جنبش مقاومت عصائب اهل الحق، منزل عمار کشیش اللامی یکی از رهبران جنبش انصار الله الاوفیاء و منزل مصطفی الحمداوی مدیر بانک الاسکان الزراعی را هدف قرار داد.

طی روزهای گذشته همزمان با فروکش کردن موج اعتراضات در چند استان عراق بخصوص پایتخت، سلسله اتفاقاتی مشکوک سبب شعله ور شدن خشم مردم شده است. ترور چند لیدر اعتراضات، تیراندازی به جمع معترضان در بغداد و حمله غافلگیرانه با ضربات چاقو به معترضان از جمله این اتفاقات است.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 693

به "در ادامه ترورهای اخیر؛ یک غیرنظامی در غرب بغداد ترور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در ادامه ترورهای اخیر؛ یک غیرنظامی در غرب بغداد ترور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید