راه اندازی اکیپ پزشکی ویزیت در منزل در صومعه سرا

به گزارش آناسی، خبرنگاران/گیلان فرماندار صومعه سرا گفت: در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا طرح اکیپ پزشکی ویزیت در منزل در این شهرستان راه اندازی شد.

راه اندازی اکیپ پزشکی ویزیت در منزل در صومعه سرا

جهت دریافت خدمات طراحی حیاط ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

سیدجلال سیدمحمدی امروز در جمع خبرنگاران در فرمانداری صومعه سرا، از راه اندازی طرح اکیپ پزشکی ویزیت در منزل اطلاع داد و اظهار کرد: دکتر عدالت طلب و دکتر مقدم راد دو نفر از پزشکان زحمتکش شهرستان صومعه سرا هستند که در راستای اجرای این طرح مشارکت دارند و از فردا، هشتم اسفندماه با حضور در منزل بیماران بدحال آنها را ویزیت می نمایند.

وی اضافه نمود: شهروندان متقاضی حضور پزشک در منزل می توانند جهت هماهنگی و مشخص وقت قبلی با شماره تلفن های 09116176992 و 01344328577 تماس بگیرند.

فرماندار صومعه سرا هدف از اجرای طرح مذکور را کاهش ازدحام بیماران و مخاطرات حضور آنان در مطب های پزشکی دانست و گفت: از همه پزشکان شهرستان صومعه سرا جهت مشارکت در این طرح دعوت به عمل می آید.

سیدمحمدی در ادامه با بیان اینکه بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان با همه امکانات آماده ارائه خدمات به شهروندان است، توضیح داد: طی چند روز اخیر تعداد 21 بیمار مبتلا به آنفلوانزا در این بیمارستان بستری شده اند.

وی از ترخیص چهار نفر از این بیماران طی صبح امروز اطلاع داد و اعلام نمود: تا به امروز جواب آزمایش دو بیمار مشکوک به کرونا نرسیده است.

فرماندار صومعه سرا گفت: از مردم انتظار داریم ضمن رعایت مراقبت های بهداشتی و فردی، هرگونه نگرانی و استرس را از خود دور و از تجمع غیر ضروری در اماکن شلوغ و پر رفت و آمد پرهیز نمایند.

وی پزشکان و پرستاران را در خط اول بحران به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا دانست که ایثارگرانه کوشش می نمایند و یادآور شد: از همشهریان صومعه سرایی تقاضا داریم ضمن حفظ سلامتی در صورت بروز علایم بیماری کرونا به بیمارستان این شهرستان مراجعه نمایند.

سیدمحمدی همچنین از شروع طرح ضد عفونی کردن اماکن عمومی در سطح این شهر اطلاع داد و اضافه نمود: در راستای اجرای مصوبه ستاد پیشگیری از ویروس کرونا شهرستان صومعه سرا، این طرح از عصر امروز از سوی شهرداری در حال اجراست.

وی اظهار کرد: در قالب این طرح مطب های پزشکی، ایستگاه های تاکسی، تاکسی ها، نانوایی ها، دستگاه های عابربانک و ورودی و داخل بانک ها که محل تجمع و رفت و آمد زیاد مردم است، ضد عفونی می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 814

به "راه اندازی اکیپ پزشکی ویزیت در منزل در صومعه سرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی اکیپ پزشکی ویزیت در منزل در صومعه سرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید