راه اندازی تعاونی های صادراتی در استان زنجان

به گزارش آناسی، محمدرضا یوسفی در مصاحبه با خبرنگاران به راه اندازی تعاونی های صادراتی در استان زنجان اشاره نمود و اضافه نمود: در حال حاضر بازاریابی مشکل اصلی تعاونی های زنجان برای فروش محصولات است.

راه اندازی تعاونی های صادراتی در استان زنجان

وی اظهار کرد: هم اکنون شمار زیادی از دانش آموختگان مدیریت بازرگانی جویای کار در استان وجود دارد که مانتوانسته ایم بستر مناسبی برای بهره مندی از ظرفیت آنها ایجاد کنیم.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: با ایجاد شرکت های تعاونی خدمات بازرگانی داخلی و خارجی می توان مشکل اصلی در زمینه بازاریابی و فروش محصولات شرکت های تعاونی در استان را حل کرد.

یوسفی تاکید نمود: در سال گذشته تعاونی های استان زنجان 17 میلیون دلار کالا صادر کرند که جهش خوبی را نسبت به سال 95 داشته است.

وی گفت: عمده محصولات صادرگردیده تعاونی ها شامل شمش روی، کالاهای عمومی بازرگانی،سنگ های ساختمانی و صنایع دستی شامل چاروق، کیف چرم و ظروف مسی است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان توضیح داد: توجه و تقویت تعاونی ها باعث ارتقای اقتصاد جامعه می گردد و در دولت تدبیر و امید فعال شدن تعاونی ها در دستور کار است و طی سال های اخیر فعالیت تعاونی ها در استان زنجان بهتر گردیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 48

به "راه اندازی تعاونی های صادراتی در استان زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی تعاونی های صادراتی در استان زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید