روسیه از لحاظ شاخص عوارض روزانه کرونا در رتبه 87 جهانی واقع شده است

به گزارش آناسی، تعداد مبتلایان به کووید-19 در روسیه به 4 میلیون و 710 هزار مورد رسیده که 92 درصد آنها بهبود یافته، 271 هزار بیمار همچنان تحت درمانند و 105 هزار نفر جان باخته اند که به گفته مسئولان، فرایند شیوع کرونا در این کشور باثبات شده است.

روسیه از لحاظ شاخص عوارض روزانه کرونا در رتبه 87 جهانی واقع شده است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه، امروز (دوشنبه) گزارش داد که تعداد موارد تایید شده ازعفونت کووید-19 در این کشور با شناسایی 8 هزار و 589 مورد جدید طی یک روز گذشته، در مجموع به 4 میلیون و 710 هزار و 690 نفر افزایش یافت.

طبق این اطلاعات، بیشترین موارد ابتلای جدید به کووید-19 طی 24 ساعت اخیر، دو هزار و 279 مورد در شهر مسکو، 692 مورد در شهر سن پترزبورگ، 595 مورد در منطقه مسکو و 237 مورد هم در منطقه راستوف شناسایی شده است.

ضمن اینکه، در حال حاضر تعداد بیماران فعال در سراسر روسیه تنها 271 هزار و 164 نفر است که همچنان در حال درمان هستند.

این ستاد یادآور شد که تعداد شهفرایندان روس معالجه شده از این عفونت طی روز گذشته 6 هزار و 818 نفر افزایش یافته و بطور کلی به 4 میلیون و 333 هزار و 598 نفر رسیده است. سهم بهبود بیماران در سطح 92 درصد باقی مانده است. بطور خاص، یک هزار و 89 بیمار در شهر مسکو، 462 بیمار در منطقه مسکو، 332 بیمار در شهر سن پترزبورگ و 220 بیمار در منطقه نیژنی نوگوراد پس از گذراندن دوره درمان از بیمارستان ها مرخص شدند.

این در حالی است که تعداد مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا در روسیه نیز طی روز گذشته 346 مورد افزایش یافته است. بدین ترتیب در مجموع، 105 هزار و 928 بیمار تا به امروز در اثر این عفونت جان خود را از دست داده ا ند. بیشترین موارد مرگ ناشی از کووید-19 ، 59 مورد در شهر مسکو، 26 مورد در شهر سن پترزبورگ و 15 مورد در منطقه نیژنی نوگوراد ثبت شده است.

علاوه بر این، آنا پاپووا رئیس سرویس فدرال خدمات بهداشتی و رفاه انسانی روسیه امروز بیان کرد که شرایط شیوع عفونت کووید-19 در این کشور باثبات شده است و روسیه با توجه به شاخص متوسط عوارض روزانه این بیماری، در رده هشتاد و هفتم دنیا قرار گرفته است.

این مقام روس ادامه داد: از لحاظ تعداد آزمایشات برای تشخیص ویروس کرونا، روسیه عملاً طی دو هفته گذشته در صندلی پنجم دنیای قرار گرفته و قبل از آن در رتبه سوم جای داشت. البته با توجه به شرایط بسیار سخت اپیدمی در فرانسه و ایتالیا، همکاران ما در این کشورها مجبور هستند تا تعداد آزمایشات تشخیصی را بالا ببرند. بطور کلی قابل ذکر است که روسیه از لحاظ میانگین عوارض روزانه ویروس کرونا در حال حاضر در موقعیت هشتاد و هفتم دنیای قرار گرفته است و ما در شرایطی هستیم که می توان فرایند شیوع عفونت در کشور را باثبات ارزیابی کرد.

خانم پاپووا همچنین یادآور شد که تا به امروز در روسیه 192 مورد از نوع انگلیسی ویروس کرونا و 21 مورد نیز از نوع آفریقای جنوبی این عفونت مشاهده شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1731

به "روسیه از لحاظ شاخص عوارض روزانه کرونا در رتبه 87 جهانی واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه از لحاظ شاخص عوارض روزانه کرونا در رتبه 87 جهانی واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید