زیدان: شرایط هازارد مانند اوایل حضور من در رئال مادرید است

به گزارش آناسی، زین الدین زیدان در آستانه دیدار رئال مادرید با کلوب بروژ در هفته دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان مدعی شد که از موفقیت ادن هازارد در این تیم اطمینان دارد.

زیدان: شرایط هازارد مانند اوایل حضور من در رئال مادرید است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شاگردان زیدان باید فردا شب در سانتیاگو برنابئو میزبان کلوب بروژ باشند. آنها در لالیگا عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته اند و در صدر جدول این رقابت ها قرار دارند اما در اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر پاریسن ژرمن با سه گل شکست خوردند تا کار در این رقابت ها برای آنها کمی سخت گردد. در آستانه دومین هفته لیگ قهرمانان زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی از ستاره بلژیکی تازه وارد تیم خود حمایت کرد. مصدومیت و اضافه وزن دو عاملی بود که باعث شد ورود هازارد به مادرید تحت تاثیر قرار بگیرد و انتقاداتی از این بازیکن گردد.

زیدان در کنفرانس خبری خود گفت: من می دانم که هازارد در این تیم پیروز خواهد شد. من هیچ پیشنهادی درباره شیوه بازی به او نداده ام. او می داند که ما چه می خواهیم و ما می دانیم که او چه بازیکنی است. ما همه باید آرام بمانیم و به هیچ وجه نگران نشویم. او به زمان بیشتری احتیاج دارد و ما باید درباره بازیکنانی که به تازگی به تیم پیوستند، شکیبا باشیم. اتفاق مشابهی برای من نیز اتفاق افتاده بود. به همین دلیل من آرام هستم. می دانستیم که شرایط برای من درست خواهد شدم و درباره هازارد نیز همین طور است. او بازیکن خوبی اس و طرفداران باید از او حمایت نمایند.

سرمربی رئال مادرید در ادامه اضافه نمود: در فوتبال این روزها همه چیز در حال تغییر است. وقتی توپ را در اختیار نداری باید دفاع کنی و وقتی توپ در اختیار توست باید به حریف ضربه بزنی. انجام درست یکی از این کارها مانع کار دیگری نیست. از سوی دیگر داشتن دفاع قدرتمند باعث می گردد که بتوانیم به خوبی پیش برویم و حمله کنیم. باید این را ثابت کنیم و با بازیکنان با کیفیتی که داریم به خوبی حمله کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 491

به "زیدان: شرایط هازارد مانند اوایل حضور من در رئال مادرید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: شرایط هازارد مانند اوایل حضور من در رئال مادرید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید