ساخت فیلم سینمایی اتهامدر اسفراین

به گزارش آناسی، خبرنگاران/خراسان شمالی یک کارگردان فیلم اسفراینی از ساخت فیلم سینمایی اتهام در این شهرستان اطلاع داد.

ساخت فیلم سینمایی اتهامدر اسفراین

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا خرداد 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

سعید کسکنی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: فیلم سینمایی اتهام با موضوع جنایی و پلیسی در 60 دقیقه با استفاده از بازیگران اسفراینی در محیط این شهرستان فیلم برداری و ساخته می گردد.

وی اضافه نمود: 27 بازیگر اسفراینی که دو نفر آن ها خردسال هستند در فیلم اتهام به هنرنمایی می پردازند.

کسکنی تاکید نمود: یکی از اهداف ساخت این فیلم سینمایی پیش گیری از وقوع جرم و مطلع سازی در مورد بزهکاری است .

به گفته وی اسفراین بازیگران توانمندی دارد که باید از هنر آنان بهره برد.

کسکنی با اشاره به اینکه فیلم برداری فیلم اتهام می تواند در معرفی شهرستان اسفراین تاثیر زیادی داشته باشد، ادامه داد: در ساخت این فیلم سینمایی سعی داشتیم تا جلوه های ویژه شهرستان را به نمایش بگذاریم تا مکان های تاریخی و ظرفیت های گردشگری اسفراین به این وسیله دیده گردد.

وی اعتبار مورد احتیاج برای ساخت فیلم سینمایی اتهام را 200 میلیون ریال بیان کرد و گفت: اعتبار مورد احتیاج برای ساخت این فیلم با همکاری عوامل صحنه و دیگر دست اندرکاران تامین می گردد امیدوارم با فروش فیلم سینمایی اتهام به صدا و سیمای خراسان شمالی این هزینه جبران گردد.

کسنکی اضافه نمود: اگر مسولان شهرستان همکاری های لازم را با تیم انجام دهند تا دو ماه دیگر عملیات فیلم برداری به سرانجام می رسد اما متاسفانه بیش از60 روز است که منتظر تایید و اجازه مسئولان مربوطه برای فیلم برداری چند سکانس در اداره پلیس هستیم اما به علت سختگیری و بروکراسی پیچیده اداری محقق نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 726

به "ساخت فیلم سینمایی اتهامدر اسفراین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت فیلم سینمایی اتهامدر اسفراین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید