ساعت 17؛ زمان برگزاری دیدار ایران - کره، پرواز اختصاصی تیم ملی به مالزی برای مصاف با سوریه

به گزارش آناسی، تیم ملی فوتبال کشورمان برای سفر به مالزی و مصاف با سوریه با پرواز اختصاصی راهی این کشور خواهد شد.

ساعت 17؛ زمان برگزاری دیدار ایران - کره، پرواز اختصاصی تیم ملی به مالزی برای مصاف با سوریه

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، همان طور که کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال سوریه پیش از این به توافق رسیده بودند تا دیدارهای تیم ملی این کشور در مالزی برگزار گردد، تیم ملی فوتبال کشورمان هم برای دیدار با سوریه باید خودش را آماده سفر به مالزی کند.

دیدار سوریه - ایران 25 آبان ماه برگزار خواهد شد که البته برای برگزاری این بازی در مالزی هنوز نامه ای به فدراسیون فوتبال نرسیده، اما مسئولان فدراسیون از حالا در حال آماده سازی برای سفر به این کشور هستند. قرار است برای ملی پوشان پرواز چارتر در نظر گرفته گردد و مکاتباتی در این خصوص اجرا شده است، اما هنوز قطعی نیست.

همچنین طبق برنامه از پیش معین شده، دیدار ایران و کره جنوبی که 20 مهرماه و همزمان با تاسوعای حسینی در استادیوم آزادی برگزار می گردد، قرار بود از ساعت 21 شروع گردد که با درخواست فدراسیون فوتبال ساعت این دیدار تغییر خواهد نمود. از حالا برنامه ریزی برای برگزاری بازی در ساعت 17 اجرا شده و درخواست فدراسیون فوتبال به فیفا ارسال شده که قرار است فردا پاسخ نهایی فیفا و موافقت با برگزاری بازی در ساعت 17 اعلام گردد.

با توجه به این مسئله فدراسیون فوتبال ویژه برنامه هایی هم برای عزاداری طرفداران در استادیوم آزادی در نظر گرفته و با شعار یک استادیوم، یک حسینیه به استقبال دیدار ایران - کره جنوبی خواهد رفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 523

به "ساعت 17؛ زمان برگزاری دیدار ایران - کره، پرواز اختصاصی تیم ملی به مالزی برای مصاف با سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت 17؛ زمان برگزاری دیدار ایران - کره، پرواز اختصاصی تیم ملی به مالزی برای مصاف با سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید