ستاره شهر خودرو بالاخره استقلالی می گردد؟

به گزارش آناسی، عملکرد امین قاسمی نژاد مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو باعث شده خبرهایی در مورد جدایی این بازیکن از باشگاه مشهدی مطرح گردد.

ستاره شهر خودرو بالاخره استقلالی می گردد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، امین قاسمی نژاد مهاجم شهر خودرو در این فصل تاثیرگذارترین بازیکن تیمش بوده و تا کنون 8 گل برای تیمش به ثمر رسانده است. این بازیکن قبل از آغاز فصل با چند پیشنهاد روبرو شد ولی با توجه به قراردادی که با باشگاه مشهدی داشت، نتوانست رضایت مسئولان این باشگاه را برای جدایی جلب کند.

در آستانه اتمام نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر، مهاجم شهر خودرو با چند پیشنهاد روبرو و حتی خبرهایی هم مطرح شده که قاسمی نژاد هم جزو مهاجمانی است که ممکن است کادر فنی پرسپولیس برای تقویت خط حمله، نام این بازیکن را در لیست موردنظرشان قرار دهند.

با این حال چالش مهم قاسمی نژاد این است که با باشگاه شهر خودرو قرارداد دارد. شهر خودرو آخرین بازی نیم فصل اول را مقابل فولاد خوزستان انجام خواهد داد و باید منتظر ماند و دید در نهایت ماجرای این مهاجم با شهر خودرو به کجا خواهد رسید.

در روزهای اخیر شایعاتی هم در مورد قرار دریافت نام علی نعمتی مدافع شهر خودرو در لیست مورد نظر کادر فنی پرسپولیس مطرح شده ولی باشگاه پرسپولیس مذاکره ای با نعمتی انجام نداده است.

تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1590

به "ستاره شهر خودرو بالاخره استقلالی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره شهر خودرو بالاخره استقلالی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید