سلاحی که بایدن علیه ترامپ رو نموده است!، افشای اقدام محرمانه نامزد دموکرات ها در کارزار انتخاباتی

به گزارش آناسی، ایرنا نوشت: به موازات تشدید فعالیت های انتخاباتی جو بایدن برای شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری، یک رسانه آمریکایی از تحرکات محرمانه او برای ایجاد گروه جمهوری خواه حامی خود اطلاع داد.

سلاحی که بایدن علیه ترامپ رو نموده است!، افشای اقدام محرمانه نامزد دموکرات ها در کارزار انتخاباتی

پایگاه آمریکایی دیلی بیست در خبری اختصاصی گزارش داد، کارزار جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 (13 آبان 1399) این کشور، به طور محرمانه در حال ایجاد یک گروه جمهوری خواه است.

طبق این گزارش، کارزار نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری درصدد است گروهی از حامیان حزب جمهوری خواه شامل کسانی که هرگز حامی دونالد ترامپ نبوده اند را به کارزار بایدن جذب کند.

دیلی بیست در گزارش خود به نقل از یک منبع جمهوری خواه که خواست نامش فاش نگردد، گزارش داد، گروهی که کارزار بایدن به دنبال تشکیل آن است شاید بخشی از کوشش ها برای ایجاد جنبش موسوم به جمهوری خواستار حامی بایدن باشد.

این منبع ناشناس جمهوری خواه اضافه نمود: (این جنبش جمهوریخواستار حامی بایدن) عملا در حال تشکیل است و این کار قرار است بیافتد. سوال بر سر این نیست که آیا تشکیل می گردد یا نه بلکه سوال این است که تا چه اندازه و شکلی این کار انجام می گردد.

یکی دیگر از منابع پایگاه دیلی بیست به این رسانه آمریکایی گفته که کارزار بایدن در پیش بردن سناریو تشکیل گروه حامیان جمهوری خواه محتاط عمل خواهد نمود.

این منبع اضافه نمود: حس من این است که آنها (کارزار جو بایدن) در پیش بردن هر چیز رسمی درباره سناریو جمهوری خواستار حامی بایدن محتاط بوده است چرا که آنها می خواهند مطمئن شوند که در وهله اول همه دموکرات ها با این موضوع مسئله ای ندارند.

انتشار گزارش تحرکات کارزار رقیب دموکرات ترامپ برای تشکیل محرمانه گروه حامیان جمهوری خواه در حالی انجام شده که ماه گذشته بایدن در جریان یک گفت وگو اعلام نموده بود که او با بسیاری از جمهوری خواستار در تماس است و همکاران سابق به او گفتند: اگر تو پیروز شوی ما حمایتت می کنیم.

بایدن که سال ها نماینده ایالت دلاوِر در سنای آمریکا و هشت سال معاون ریاست جمهوری در دولت باراک اوباما بوده، روابط خوبی با بعضی چهره های سرشناس جمهوری خواه کنگره داشته است.

از جمله این افراد می تواند به جان مک کین و لیندسی گراهام سناتورهای ارشد جمهوری خواه اشاره نمود.

اختلافات بین دونالد ترامپ با بعضی چهره های سرشناس حزب جمهوری خواه از قبیل جان مک کین و جورج واکر بوش (جورج بوش پسر) در انتخابات ریاست جمهوری 2016 هم خبرساز شده بود.

در آن انتخابات، اختلاف نظرهای جدی مک کین و خانواده بوش با ترامپ سبب شده بود که بعضی رسانه های آمریکایی از حمایت آنها از هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2016 خبر دادند.

310312

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1106

به "سلاحی که بایدن علیه ترامپ رو نموده است!، افشای اقدام محرمانه نامزد دموکرات ها در کارزار انتخاباتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلاحی که بایدن علیه ترامپ رو نموده است!، افشای اقدام محرمانه نامزد دموکرات ها در کارزار انتخاباتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید