سهمیه بنزین بهمن ماه امشب واریز می گردد

به گزارش آناسی، خبرنگاران: سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: کارت سوخت تمام خودروها ساعت دوازده امشب شارژ می گردد.

سهمیه بنزین بهمن ماه امشب واریز می گردد

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا؛ فاطمه کاهی با بیان اینکه اول هر ماه کارت سوخت افراد شارژ می گردد، اظهار کرد: این ماه نیز طبق روال در بامداد کارت سوخت تمام وسائل نقلیه شارژ می گردد و جای هیچگونه نگرانی نیست.

به گفته وی برای خودروهای شخصی سواری، سهمیه بنزین به شرط عبور نکردن از 360 لیتر در کارت ذخیره می گردد و قابل انتقال به ماه های بعد است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با تاکید بر این که سهمیه 60 لیتری ماهانه بنزین افراد درصورت عدم استفاده به صورت اتوماتیک به ماه بعد منتقل می گردد، اظهار کرد: البته باید توجه داشت که پس از شش ماه، مازاد 360 لیتر از کارت سوخت شخصی افراد حذف می گردد؛ بدین معنا که پس از این زمان، هرچه بیش از 360 لیتر در کارت سوخت افراد وجود داشته باشد، حذف خواهد شد. به عبارت دیگر اگر فردی در طول این شش ماه مثلا 30 لیتر از سهمیه خود استفاده کند، در ماه هفتم، سهمیه 60 لیتر به او تعلق نخواهد گرفت، بلکه این عدد به 30 لیتر می رسد.

کاهی اضافه کرد: ممکن است فردی تا خاتمه ماه هفتم از سهمیه سوخت موجود در کارت سوخت شخصی خود استفاده نکند که در این شرایط ذخیره کارت وی همان 360 لیتر باقی می ماند و موجودی کارت او افزایش پیدا نمی کند.

به گزارش ایسنا، از بامداد روز آدینه 24 آبان، بنزین سهمیه بندی شد و بر این اساس قیمت بنزین معمولی سهمیه ای (ماهانه 60 لیتر برای خودروهای شخصی) از قرار هر لیتر 1500 تومان، قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه ای از قرار هر لیتر 3000 تومان و قیمت بنزین سوپر نیز از قرار هر لیتر 3500 تومان مشخص شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 802

به "سهمیه بنزین بهمن ماه امشب واریز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهمیه بنزین بهمن ماه امشب واریز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید