سوریه، ادامه جنایات شبه نظامیان قسد؛ مزدوران آمریکا به ربودن شهروندان ادامه می دهند

به گزارش آناسی، منابع خبری از اقدام جدید شبه نظامیان مزدور آمریکا در ربودن شماری از شهروندان ساکن الحسکه سوریه خبر دادند.

سوریه، ادامه جنایات شبه نظامیان قسد؛ مزدوران آمریکا به ربودن شهروندان ادامه می دهند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، شبه نظامیان قسد وابسته به آمریکا در ادامه اقدامات تجاوزکارانه خود، شماری از مردم مناطق تحت اشغال خود در الحسکه را ربودند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

به گفته منابع محلی، شبه نظامیان قسد با ربودن شماری از غیرنظامیان در مرکز شهر الحسکه آنها را به مکان نامعلومی منتقل کردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این در حالی است که شیوخ و بزرگان عشایر و قبایل سوری در استان الحسکه، اقدام شبه نظامیان قسد با مشارکت نظامیان اشغالگر آمریکایی در محاصره الحسکه را یک جنایت جنگی توصیف کردند.

شورای شیوخ و بزرگان عشایر و قبایل سوری در الحسکه، در بیانیه ای، محاصره ظالمانه تحمیلی از سوی شبه نظامیان قسد با مشارکت نظامیان اشغالگر آمریکایی را محکوم و آن را جنایتی جنگی علیه مردم شهرهای الحسکه و القامشلی قلمداد کردند.

در این بیانیه آمده است : شورای شیوخ و بزرگان عشایر و قبایل سوریه در الحسکه این محاصره را به شدت محکوم می نمایند و آن را یک جنایت جنگی می دانند ، زیرا با ممانعت از رسیدن غذا و آب و دارو به مدت چند روز به دنبال کشتار دهها هزار نفر از مردم هستند.

این بیانیه اضافه نمود این شورا بر حمایت خود از معترضان مسالمت جو تاکید نموده و تجاوزات شبه نظامیان قسد به مردم با استفاده از گلوله جنگی را محکوم می نماید و هشدار می دهد شهید و زخمی کردن مردم به این شیوه وحشیانه می تواند منجر به افزایش ناآرامی ها و بی ثباتی گردد و قسد مسئولیت کامل پیامدهای آن را برعهده دارد.

در این بیانیه آمده است شورای عشایر و قبایل سوریه از فرماندهان قسد می خواهد فورا به محاصره این شهرها خاتمه داده و از قید و بند بردگی و سرسپردگی به آمریکا آزاد شوند، زیرا آرمیکا به دنبال سوق دادن منطقه الجزیره سوریه به پرتگاه فتنه با هدف تضمین باقی ماندن خود در خاک سوریه برای سرقت نفت و نیز چانه زنی بر سر حضور خود در قراردادهای سیاسی آینده است که دچار این توهم است که می تواند خواسته های خود را بر ملت ما تحمیل کند، بر این اساس، شورای عشایر معتقد است تکیه کردن قسد بر اشغالگران آمریکایی، محکوم به شکست است و تنها راه برای خروج از شرایط موجود، گفتگوی ملی به دور از دیکته های آمریکا است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1576

به "سوریه، ادامه جنایات شبه نظامیان قسد؛ مزدوران آمریکا به ربودن شهروندان ادامه می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوریه، ادامه جنایات شبه نظامیان قسد؛ مزدوران آمریکا به ربودن شهروندان ادامه می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید