عملکرد درخشان تراکتور با مربی ایرانی، شانس قهرمانی سرخ ها بالاست

به گزارش آناسی، مرتضی اسدی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره پیروزی سه بر یک تراکتور مقابل سایپا در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر گفت: بازی هماهنگ و منظم بازیکنان تراکتور باعث شد تا سه امتیاز را کسب نمایند. این تیم کمترین اشتباه فردی را داشت و توانست با قدرت بالای هافبک های خود به پیروزی مهم در سرمای هوای تبریز برسد.

عملکرد درخشان تراکتور با مربی ایرانی، شانس قهرمانی سرخ ها بالاست

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت یعنی چه از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

کارشناس فوتبال ایران درباره کارنامه ساکت الهامی در قامت سرمربی این تیم تاکید نمود: وقتی یک مربی می تواند نتیجه بگیرد یعنی عملکرد خوبی هم داشته است. تیمی که خوب بازی کند به بردن هم عادت می نماید. تراکتور در شرایط بسیار خوبی واقع شده است. بازیکنان این تیم توانسته اند بیشترین بازدهی را در طول فصل با الهامی داشته باشند.

وی ادامه داد: البته نباید نقش مؤثر طرفداران تراکتور را در کسب پیروزی های اخیر این تیم نادیده گرفت. طرفداران خیلی خوب توانستند ساکت الهامی را بپذیرند و باز هم در بدترین و سخت ترین شرایط از تیم خودشان حمایت کردند تا نشان دهند همیشه پشت سر تراکتور هستند.

مدافع پیشین تراکتور درباره عملکرد خط دفاعی این تیم در فصل جاری گفت: تاکتیک های مصطفی دنیزلی به گونه ای بود که وقتی تراکتور از حریفان عقب می افتاد مدافعان با استرس بالا بازی می کردند تا نتیجه را برگردانند. همین بازی هیجانی و احساسی به ضرر تیم شد. با این حال چنین روشی را تراکتور در بازی های اخیر ندارد و فکر می کنم نظم دفاعی این تیم افزایش قابل توجهی داشته است.

اسدی در انتها راجع به شانس تراکتور برای قهرمانی اعلام نمود: این تیم شانس بالایی دارد. طرفداران تراکتور یکی از مهم ترین مؤلفه های این تیم هستند که در هر شرایطی به تیم خود روحیه می دهند. متأسفانه عدم ثبات مدیریت در تراکتور به این تیم ضربه زد در غیر اینصورت شک نداشتم که می توانست در حال حاضر بالای جدول رده بندی با اختلاف زیاد نسبت به بقیه حضور داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 816

به "عملکرد درخشان تراکتور با مربی ایرانی، شانس قهرمانی سرخ ها بالاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد درخشان تراکتور با مربی ایرانی، شانس قهرمانی سرخ ها بالاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید